Visa fullständig version : Torkarna har lagt av på min Oct II !!??
H J Ä L P !!! omg!!
Mina vindrutetorkare har slutat fungera efter en motortvätt. Vad göra? Säkringar kollade.
:cry: Alla verkstäder stängda!
Ska till Svenska Rallyt 05.00 i morgonbitti. (ser djä... mörkt ut!)
Nån med liknande problem??
//nalle(lite frustrerad nu)
Om du vill ha hjälp så skriv vad det är för bil du har & vart du bor ifall någon bor i närheten
Har lagt av efter motortvätt med högtryck. Spolningen fungerar. bor på k-holmen.
Blå OII RS gäller det nog. ;)
Tack furby. :)
Stämmer. RS2-06
Längst upp på vänster sida under huven finns en elektronikbox med bla relä & säkringar.
öppna å kolla så du inte fått in vatten här
Skumt att spolningen fungerar annars hade jag gissat på microbrytaren som känner av när huven är stängd för torkarna funkar nämligen inte när huven är öppen och den kontakten kan man bara drar ur så ska torkarna hoppa igång. Kontakten sitter mitten höger i färdriktningen framme vid huvlåset "följ kabeln" dock borde inte spolningen funka....
min mekanik har jag bytt på min R_S1
de kärvade ihop och låste sig
Skumt att spolningen fungerar annars hade jag gissat på microbrytaren som känner av när huven är stängd för torkarna funkar nämligen inte när huven är öppen och den kontakten kan man bara drar ur så ska torkarna hoppa igång. Kontakten sitter mitten höger i färdriktningen framme vid huvlåset "följ kabeln" dock borde inte spolningen funka....
Hm... den har jag inte kollat. Gör det i morgon. Annars är alla säkringar kollade,kabel anslutningar, osv . Men fortfaranade stendött! Även spolningen har lagt av nu. Jippi!! :twisted:
//Nalle
Jag ger upp!! Inget liv i dessa. :!: :!:
Hänger på expresservice på Måndag morgon 06.00! :evil:
-Må fan om det regnar då :cry: :cry: :cry:
//nalle
Drog du ur kontakten och testade? Aja kan ju va nått annat med.
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.