Visa fullständig version : Vad jobbar ni medlemmar med till vardags?
mackan845
2009-02-24, 22:11
Hej alla RS:are
Jag har undrat vad alla här på forumet jobbar med till vardags. Hade varit roligt att veta :D
Jag kör först, jag jobbar som kontorschef på en datorsupport-firma i Köpenhamn. Vi har support på LG produkter så om ni har en LG produkt och har problem med den ska ni vara välkomna att kontakta mig :D:D
anderzxb
2009-02-25, 00:38
Jag blir andra som berättar då!
Metall arbetare i stora mörka skogarna i småland :) Dvs CNC operatör tillverkar mesta dels åt volvo vilket inte är så bra just nu ;)
George_RS
2009-02-25, 02:36
kommer jag som 3:a då ;P
Jag jobbar som skogsmaskinsförare mest skotare. på 2 olik arbetplatser ena är fast för frmakörning av terminaltimmer sedan stormarna det andra är lite här o var ute i skogen för utkörning av färskt virke...
Arbets ledare på Santex i Halmstad
Vi tillverkar uterum och vinter trädgårdar
Arbetsledare på Skanska i sthlm
Bygger just nu ett stort kontors/mediahus åt MTG.
T-studios och radiostudios m.m.
Men jag vet inte om jag har nått jobb kvar till sommaren, byggbranschen går inte så skitbra på hus-sidan. ev. så får jag börja kika på väg och anläggning.
possente
2009-02-25, 07:11
Hej alla RS:are
Jag har undrat vad alla här på forumet jobbar med till vardags. Hade varit roligt att veta :D
Jag kör först, jag jobbar som kontorschef på en datorsupport-firma i Köpenhamn. Vi har support på LG produkter så om ni har en LG produkt och har problem med den ska ni vara välkomna att kontakta mig :D:D
en teknik kille till=) Jag jobbar som teknik konsult på Atea i Malmö. tjänar man så bra som alla säger i danmark??
servicemedarbetare/specialstädare på sodexo i Helsingborg/hela skåne
någon som behöver fönsterputs, flyttstäd eller någon form av städning så bara och höra av er så fixar jag bra pris :-)
Mikael1977
2009-02-25, 07:55
En sådan tråd har jag tänkt på länge..... tur att det finns folk som tar tag i saken!! :)