Visa fullständig version : Köpa sänkningsfjädrar till A4 2.0TS billigt?
Kresimir
2009-03-05, 14:35
Var hittar jag sänkningsfjädrar till A4 till lägsta pris?
H&R eller andra bra märken.
secret692
2009-03-05, 14:40
Forza.
www.forza.se
secret692
2009-03-05, 15:09
Även Meca kan beställa H&R fjädrar och de är tydligen billigare än Forza trots att Meca beställer därifrån.
maverick
2009-03-06, 08:47
Forza är leverantörer till bl.a. Meca, Micro och Mekonomen, så det är samma saker ni får.
Forza är leverantörer till bl.a. Meca, Micro och Mekonomen, så det är samma saker ni får.
Jo men beställde jag direkt från MECA så blev det billigare än att låta Forza skicka till mig.
1995 + Moms
EDIT: Kanske ska tillägga att detta var MECA Haninge som tydligen är en franchise mot MECA. Soulman kunde inte beställa från Forza via vanliga MECA, så jag hjälpte honom att lägga en beställning i Haninge.
maverick
2009-03-06, 09:03
Märklig prispolitik, men rabatter är nästan obligatoriskt när man säljer till annan grossist.
[Chippe]
Jo men beställde jag direkt från MECA så blev det billigare än att låta Forza skicka till mig.
1995 + Moms
EDIT: Kanske ska tillägga att detta var MECA Ha
.................................................. ............................................
1995+moms = 2495:- är listpriset.
kanske du slapp fraktkostnaden
[Chippe]
1995 + Moms
EDIT: Kanske ska tillägga att detta var MECA Ha
.................................................. ............................................
1995+moms = 2495:- är listpriset.
kanske du slapp fraktkostnaden
Jo precis, måste ha varit frakten jag slapp.
Jo precis, måste ha varit frakten jag slapp.
Så det blir ju en typ av rabatt ändå kan man säga.
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.