Visa fullständig version : Skåne träff
svensson
2009-04-03, 23:17
Tjena tycker det är dax att ha en ny skåne träff. Vi har ju blevit flera medlemar och det kunne vara kul att träffas alla ny som gammla. Kom gärna med förslag var och när och vi kanske skulle kunna hitta på något. Kanske grilla korv eller något.
Mvh Fredrik
maverick
2009-04-04, 11:43
Ja, nu börjar det bli lite värma också. Jag är absolut på! :)
possente
2009-04-04, 21:20
vi är ju några som ska till björkvik den 25e blir kanske lite tajt med tid innan eller vad säger ni?
maverick
2009-04-05, 13:27
Ja, det är bara helgen innan som går annars. Nästa helg är ju påsk.
Mikael1977
2009-04-05, 18:18
vi är ju några som ska till björkvik den 25e blir kanske lite tajt med tid innan eller vad säger ni?
Jo men 2 helger på raken klarar ni väl!?
Synd bara att man bor så långt bort, annars hadde jag kommit förbi :)
skulle ju kanske göra nåt i samband med detta lilla evenemang. http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=123264
bara en lite tanke från min sida men det kunde ju va kul och rulla in en karavan med rs där :)
Jag är på om jag har möjlighet, träffas o grilla eller något låter bra för mig.. Kanske ska vänta till maj??
maverick
2009-04-05, 22:42
Jag är på om jag har möjlighet, träffas o grilla eller något låter bra för mig.. Kanske ska vänta till maj??
Ja, maj blir antagligen bättre. Behövs lite varsel för att folka ska kunna komma.
Tillsammans med garaget.org är jag lite skeptisk mot. Hur sköter de sig på träffarna?
Man känner ju till hur torsdagsträffarna i Lödde brukar bli.
storalillen
2009-04-06, 00:08
dom buskör väll ! ett och annat fult ord kanske.... annars tror jag dom är ganska skötsamma. hehe men det kan ju dyka upp en del tuffa byggen att titta på och spana på lite spontanrace :) bara dom inte gör lakrits nära min bil så det stänker grus...
maverick
2009-04-06, 08:47
Ingen hit med polisbesök när man ska ha träff.
Jag tänkte mest ha en träff tidigare på dagen, därefter kan dom som vill glida in till hbg/väla. Hade inte tänkt ha en träff tillsammans med g.org
maverick
2009-04-06, 10:26
Aha. Ja, det tycker jag varit bättre.
Jag har börjat planera en ny tur ner till syrran i Malmö. Då får vi ta en repris på förra årets barhäng.
Det var väldans trevligt att sitta på uteserveringen och dricka öl.
maverick
2009-04-06, 12:42
Ja, det är ju inget krav att blien ska vara med. Prefekt for mig nu också, då en kompis nyligen flyttat ner till Malmö centrum. Garanterad sovplats. :)
storalillen
2009-04-06, 14:43
en sväng med bilarna, lite som förra gången med fika i västra hamnen och sen en eller fler bira på lilla torget skulle va skitkul!
jag gillade träffen vi hade vid MAX vid väla en gång i tiden.. stor parkering .. mat i närheten osv..
Ev. så kommer jag och sambon ner med bilen runt slutet på v31. Annars så försöker jag hitta nått bra tillfälle att ta tåget ner.
maverick
2009-04-07, 09:02
jag gillade träffen vi hade vid MAX vid väla en gång i tiden.. stor parkering .. mat i närheten osv..
Ja, det är ett ba ställe om man ska hämta in folk norrifrån. Malmö är lite längt för de som kommer från Halmstad, som du.
possente
2009-04-07, 09:21
Ja, det är ett ba ställe om man ska hämta in folk norrifrån. Malmö är lite längt för de som kommer från Halmstad, som du.
+ att helsingborg inte är jättelångt för oss som bor i malmö
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.