Visa fullständig version : I väntan på...
Nya RS elle FL RS så gick jag köpte mej en Skoda Octavia RS combi-08 med massor av roliga utrustning i! på VAG i Täby. Enda "felet" är att den inte är blå...(snyft)
Färg:Silver met
Mil:1652
Får väl rulla några år till nästa generation RS kommer. Hoppar nog över RS FL denna gång, men man vet aldrig...
---------------------------------------------------------------------------------------
Nalle
RS-08
Sthlm/K-holmen
gintonic
2009-04-07, 20:59
Grattis!
Kul med ny bil.
Man blir allt bra sugen på "nya" modellen.
Vad fick du ge?
Vilken utr.?
/Ginnen
secret692
2009-04-07, 21:45
Grattis.
Då är det bara att boka nästa Björkvik körning eller dyka upp på någon sthlm träff
Grattis!
Kul med ny bil.
Man blir allt bra sugen på "nya" modellen.
Vad fick du ge?
Vilken utr.?
/Ginnen
Sorry, jag har glömt svara.
Sveriges billigaste -08:a på bilhandlare! 169 000:- ! ! ! Stog till salu på vag i 220 dagar.
100 000:- för min 06:a i inbyte.
Utr.Dragkrok.motorvärmare.xenon.motorvärmare/kupevärmare. CD-vxl med MP3.Taklucka(!) Nice som fan! nyservad. Bagagematta bak.Rails.
Den stog på 17" men jag fick behålla mina nya 18" som jag köpte i höstas.
I Maj ska rutorna tonas svarta.
Jag är MKT nöjd.
--------------------------------------------------------------------------------------
Nalle
Sthlm/k-holmen
RS-08 silver (RS nr:4 i ordningen)
gintonic
2009-04-16, 22:29
Sorry, jag har glömt svara.
Sveriges billigaste -08:a på bilhandlare! 169 000:- ! ! ! Stog till salu på vag i 220 dagar.
100 000:- för min 06:a i inbyte.
Utr.Dragkrok.motorvärmare.xenon.motorvärmare/kupevärmare. CD-vxl med MP3.Taklucka(!) Nice som fan! nyservad. Bagagematta bak.Rails.
Den stog på 17" men jag fick behålla mina nya 18" som jag köpte i höstas.
I Maj ska rutorna tonas svarta.
Jag är MKT nöjd.
--------------------------------------------------------------------------------------
Nalle
Sthlm/k-holmen
RS-08 silver (RS nr:4 i ordningen)
Kanon.
Mycket bra köp.
Lite sugen blir man allt på en nyare silver herrgårdsvagn....
/Ginnen
Ja man undrar ju vad de ska ha för din gamla i butik om de släppte -08an för 169 och köpt in din för 100. Den borde hamna på ca 130-140 och då är skillnaden väldigt liten mellan två årsmodeller och en massa värdenedsättande mil.
139 000:- är begärt pris på Gröndals motor.
Då får dom en mycket!! välvårdad RS2 med den rätta färgen!!
---------------------------------------------------------------------------------------
Nalle
Sthlm/k-holmen
RS-08 silver combi(RS no 4)
Snyft* nu verkar den vara såld min gamla fina 06:a. möjligen någon här som har slagit till?
Nalle
Sthlm/K-holmen
RS-08(silver combi) RS nr:4
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.