Visa fullständig version : Superstage Emmaboda 2008-06-28 OBS LÄS - Viktig info!!
maverick
2008-06-28, 00:10
nja hittar till emmaboda gör gpsen men frågan är om det är krångligt att hitta till SS från emmaboda?
Var vid hotellet i Emmaboda 07:50, så kan du följa med oss ut.
Karlzzon
2008-06-28, 00:45
Sitter på hotell rummet nu och skall snart natta sig lite
RS Racer
2008-06-28, 03:44
Fan så trist att jag inte kunde vara med, kommer inte så långt med
bilen i dagsläget..
Fick som sagt turboras på bilen så en större turbo beställdes men fick fel
turbo så nu står jag still ännu längre.. samt att jag inte kunde delta i
Superstage banan trist..
Hoppas på en trevlig dag och mycket film och foto därifrån!!
//Andreas
storalillen
2008-06-28, 04:58
att gå upp så här tidigt är jobbigt! ska vara hoss danne om en timme.....
possente
2008-06-28, 05:53
sitter nu och röker innan avfärden. Ska hämta rs bob om en kvart sen möter vi upp jtds joakim och storalillen om en halvtimme efter det. NU KÖR VI SÅ DET RYKER.
Karlzzon
2008-06-28, 08:09
Dags för den stora frukosten på hotellet.
Furby på karlzzons inloggning
Någon som har mobilt bredband och en laptop med sig? För att ge lite förhandsinfo till oss som inte kunde åka (väntar ju på leverans...)!
anderzxb
2008-06-28, 15:24
här är fullt ös!! Joakim kör nu i sin RS2 kombi.. Börjar torka upp efter en regnskur.. nästa man till körning är storalillen :)
anderzxb
2008-06-28, 19:45
KARLZZON KÖRDE SNABBAST I SIN RS2:a!!!!!!!
Vi har ca 12 mil kvar hem
KARLZZON KÖRDE SNABBAST I SIN RS2:a!!!!!!!
Snabbast bland Skodorna ja hehehe
Katten bland Hermelinerna vann ju
anderzxb
2008-06-28, 21:38
jaja men speedstern skulle ju inte nämnas :) Joakim var snabbast i sin röda RS2 kombi :)
trevligt att träffa både nya och gamla ansikten.
trots att jag bara åkte med upp och inte körde stod många för god underhållning.
måste göras om.
bra samordnat av mzm
Får tacka alla för en trevlig dag!
Får även passa på att gratta Jonas till dagens snabbaste tid (1.29.72) och Karlzzon till dagens snabbaste tid i en skoda (1.29.88).
Är själv nöjd med min egna tid (1.34.94) med en helt orginal RS1 med slicks.
Jag ska sammanställa allas snabbaste tider snarast.
PS. tack till alla som hjälpte till att samla ihop all utrustning mm innan vi åkte! DS
Tack för en kul dag allihop och ett speciellt tack till Martin MZN. Bara att boka in nästa år!!!
Karlzzon
2008-06-29, 00:22
Ja tack alla för att det blev en speciell dag för mig!!!! som sagt alltid kul med nya och gamla ansikten.
Stämmer in i hyllningskören.
kanonbra roddat av MZM
lägger du upp samtligas tider sen?
storalillen
2008-06-29, 00:58
tack alla för en kanon dag! va lite skakis efter mitt lilla haveri, men det löste ju sig! körde 1,42 som bäst.... helt ok tid för mig :)
Stämmer in i hyllningskören.
kanonbra roddat av MZM
lägger du upp samtligas tider sen?
tackar, tackar!
Tider kommer förhoppningsvis upp ikväll när jag kommit hem igen.
Jag är nöjd med min 1.43.60 tid :)
Bra för att vara första gången med min bils förutsättningar... (steg 3 så hade jag kapat lite mer ;))
Stort tack till MZM & Maverick som fixade och donade så att det blev en trevlig helg. Skoda Sverige gick verkligen miste om bra reklam vilket var riktigt klantigt av dem. En kanondag med skitkul körning och många trevliga människor. Jag kör som en kratta men är ändå nöjd med min tid. Körde själv nio varv som de flesta. Karlzzon lånade min bil och provkörde bara ett varv med den. 1.38 någonting blev det.
Vill tacka alla för en trevlig dag! Och självklart stort grattis till Karlzzon till en mycket fin tid, jag vet hur glad man blir när man spräckt 1.30 gränsen. Blir det ny diff till nästa gång? då blir du riktigt snabb :twisted: .
Fick dricka gravöl och titta på mitt xenon kitt på kvällen :cry:
Nej, allvarligt talat så ska jag vara nöjd med tiden men tanke på bliens setup, och det är både jag och ägaren.
För dom som inte var där el undrar så körde jag:Röd RS2 248hr(chipcenter) HR sänkt, R-däck. Tid:1.30.21(nära nära) :D
MVH Narin
maverick
2008-06-29, 13:19
Tack för en riktigt kul dag. Måste verkligen göras om.
Angående Skodas engagemang kan det bli ändring på det till nästa år. Thomas (gul RS1) har jobbat med Skoda Sveriges ekonomichef och säljchef(?) så han ska sätta lite press på dem.
Själv är jag halvnöjd med min 1:46,00. Men det var mycket svårare än jag först trodde. Teknik och spårval har oerhört stor betydlese.
Jag blev ocks förvånad övet att jag kapade 2,76s :shock: på att plocka bort fjäderbensstaget fram. Det kommer aldrig att sitta på vid bankörning igen.
Har börjat titta på videos från dagen. Joakims snart klar för att skickas med msn
maverick
2008-06-29, 13:42
Bilderna skickas antagligen ut under kommande vecka.
Fortsättningstråd på viewtopic.php?f=5&t=765 (http://www.rsklubben.se/forum2/viewtopic.php?f=5&t=765) Eftersnack.
Ser med förväntan fram mot de bilderna!
Hade varit roligt att vara där, men ekonomin tillåter mig inte ens att äka från ön nu...
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.