Visa fullständig version : behöver en manuall till en turbo trycks mätare från hova
http://www.hova.com/ShowProduct.aspx?prodid=2652
efter haft slut på batteriet i bilen så piper mätaren varje gång jag startar bilen.
Hittar inte manualen, någon som har en så och kan berätta hur man gör för att stänga av ljudet?
eller scanna manualen
Karlzzon
2009-05-27, 19:22
Jag kan tala om för dig hur man gör!!!!
Jag kan tala om för dig hur man gör!!!!
Skriv det här då.
vet flera som har problem med att dom piper vid uppstart.
Jag vet att dom piper om strömmen inte är inkopplad hela tiden på en av ledarna , men det är den på min.
Karlzzon
2009-05-27, 20:13
Ni får prova litegrann men har för mig att man håller in knappen innan man har vridit på tändningen sedan håller man in knappen hela tiden tills tändningen är av slagen !!! sedan skall den va tyst tror jag!!!
Själv så behöver jag hjälp att koppla in min mätare ihuvudtaget... den har bara legat några månader på skrivbordet.
Jag har inte orkat leta efter nån bra nippel.
Själv så behöver jag hjälp att koppla in min mätare ihuvudtaget... den har bara legat några månader på skrivbordet.
Det fixar Joakim när du flyttat ner till Skåne ;)
eller så ansluter du den som jag och joakim har gjort
bild finns på forumet :P
Ni får prova litegrann men har för mig att man håller in knappen innan man har vridit på tändningen sedan håller man in knappen hela tiden tills tändningen är av slagen !!! sedan skall den va tyst tror jag!!!
Detta är rätt :) tack vare skodas underbara batterier så har jag råkat ut för detta massor med gånger.
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.