handdator

Visa fullständig version : Svenska återförsäljare.....

Janne©
2009-05-29, 18:32
Tjo folket !! Jag har nyligen köpt mig en O2 Candy White och vill givetvis göra en del modifikationer på kärran.
Vilka återförsäljare har man att välja på i Sverige till Milotec:s och Superskoda:s produkter??

juanito
2009-05-29, 19:10
En till Janne??? Och i Ekeby!
Finns förresten 13 st. Ekeby i Sverige. En av dem på Gotland.
Stockholm Car Styling för väl Milotec's produkter?

Ante80
2009-05-29, 19:43
Kan inte svara på vilken Svensk Åf, jag beställde direkt från superskoda.. De va inga bekymmer alls, klart att de tog lite tid att få prylarna men de funkade..

T.ex så kostar den svarta Milotec nätgrillen 1899.- hos SCS och hos Superskoda runt 1300.-, visst tillkommer frakt.. Jag beställde rätt mycke o frakten gick till 500kr..

Janne©
2009-05-29, 20:30
Hehehe, jag vill rätta dig lite Janne...det finns 21st Ekeby i Svea Rike enligt KAK Bilatlas.

Ante e' du haj på tyska då eftersom du beställde direkt från Superskoda ??
Var det omständigt att lägga en order där?
Ja e' inte alls van att handla över nätet själv så man har ju en del funderingar.

maverick
2009-05-29, 20:34
Stockholm carstyling är nog bästa inrikesleverantören. Har själv använt dem mycket, och med sin nuvarande ägare har det aldrig varit några problem.

Vilket Ekeby bor du i? Har ett Ekeby någon mil hemifrån. :)

Ante80
2009-05-29, 20:57
Hehehe, jag vill rätta dig lite Janne...det finns 21st Ekeby i Svea Rike enligt KAK Bilatlas.

Ante e' du haj på tyska då eftersom du beställde direkt från Superskoda ??
Var det omständigt att lägga en order där?
Ja e' inte alls van att handla över nätet själv så man har ju en del funderingar.

Haj på tyska är de sista jag är.. Dom både skriver på engelska o har sida på engelska.. banken hjälper en med överföringen.. Funkar smidigt tar ett par veckor bara innan prylarna kommer.. Jag va me orolig, de elångt till Tjeckien om prylarna inte kommer tänkte jag, men de kom allt stämde så du behöver inte va orolig ett dugg..

Janne©
2009-05-29, 21:10
Okej, de' låter ju aningen lugnande Ante...

Hehehe, japp Maverick.....de' e' Ekeby utanför L-krona.
Tror jag såg din bil nu i veckan i Helsingborg faktiskt... (kan det stämma)

Ante80
2009-05-29, 21:14

Jag tror man kan spara några kronor, man kan ju lägga ihop allt innan man beställer o jämföra priser.. Jag bor oxå i Skåne Sibbhult uppe i Nord Östra..

Ante80
2009-05-29, 21:16
Här har du min -06'a med Milotec grillar o ögonlock...

http://www1.garaget.org/archive/106/105321/125340/125340-1412266.jpg

Janne©
2009-05-29, 21:39
Din bil ser riktigt fin ut Ante.
Dom luftintagen tycker jag är våldsamt snygga ihopa med svart grillgaller och grillram lackad i bilens culör...

Jag blev frälst i Chippes vita när jag såg den så ja va tvungen att köpa en likadan.. hahaha

Ante80
2009-05-29, 21:48
Din bil ser riktigt fin ut Ante.
Dom luftintagen tycker jag är våldsamt snygga ihopa med svart grillgaller och grillram lackad i bilens culör...

Jag blev frälst i Chippes vita när jag såg den så ja va tvungen att köpa en likadan.. hahaha

Tack så mycke...

Luftintagen o grillen gör hur mycke som helst, visst är Octavian snygg orginal o blir bara bättre enligt mig med Milotec i nosen..

Janne©
2009-05-29, 22:00
Jupp, sant !! Den front jag allra helst vill ha är RSR-fronten på Superskoda....
Tycker den e' helgrym...men-men, den kostar ju en del. (men drömma måste man ju)

Annars ligger mina planer på att fixa ny grill, fälgar, V-teck och sänkning...

BTW, nån som har erfarenhet av fjäderbenstag och dess inverkan på väghållningen?
Blir den VÄLDIGT mycke bättre eller de kan va kvitt samma om man inte tänker pumpa på bana??

maverick
2009-05-29, 22:47

Nära och bra för träffar. :)

Nej, det var inte min. Har inte varit i Helsingborg på någon vecka. Det lär finnas en liknande i Helsingborg, för du är inte den första som säger att de sett mig där när jag varit på annat håll.