handdator

Visa fullständig version : bilträff i göteborg+omnejd

östelind
2008-02-17, 01:09
jag skulle vilja lära mig känna andra rs fantaster omkring göteborg titta och jämföra våra bilar, sitta och snacka om styling och tuning. utan att behöva korsa halva sverige.

RS Bob
2008-02-17, 12:47
Föreslå en plats och datum och börja med en intresseanmälan här i tråden.
Så får du se hur intresset är.
Brukar vara positivt, finns många här som är sugna på att träffas.

storalillen
2008-02-17, 18:57
Göteborg är för långt bort för mig... sattsar på Elmia träffen i Jönköping!

RS Bob
2008-02-18, 17:08
Nå, östelind. Har ni något förslag på ett bra ställe man kan träffas på i Göteborg?

Inga problem med avståndet för min del, är ofta i Göteborg.

silverbane
2008-02-20, 11:17
Pisskuren Brunnsparken?
Aj fan. Den hade dom ju tagit ner...

Jonas
2008-04-06, 08:48
Nå.... är det någon som har något förslag på plats och när?? Om det ska bli något så borde vi nog bestämma något nu,för det börjar snart bli fullbokat i kalendern....
Om grabbarna i Skåne kunde fixa en plats och 7-8 bilar på några dagar så borde vi "häruppe" också kunna lösa något,eller? ;)

RS Bob
2008-04-07, 07:56
förstod inte inlägget riktigt.
Du vill att vi i Skåne ska arrangera en träff i Kinna, eller?
Det är väl bättre vi från Skåne arrangerar här nere och ni lokalt hos er uppåt landet.
Kanske utveckla din fråga lite bättre.

Chippe
2008-04-07, 08:04
Jag tror att han menar att Göteborgsgrabbarna inte kan va sämre än skånepågarna :D Och fixa en egen träff.

Annars så kommer jag till göteborg nästa vecka ons-tors (16-17/4) Med jobbet och ska på lite studiebesök. Jag är fri från 20.30 tills läggdags på onsdagen, men jag vet inte ännu vilket hotel vi ska bo på. Och jag har ingen bil med mig ner.

Jonas
2008-04-07, 08:17
Jag tror att han menar att Göteborgsgrabbarna inte kan va sämre än skånepågarna :D Och fixa en egen träff.

Annars så kommer jag till göteborg nästa vecka ons-tors (16-17/4) Med jobbet och ska på lite studiebesök. Jag är fri från 20.30 tills läggdags på onsdagen, men jag vet inte ännu vilket hotel vi ska bo på. Och jag har ingen bil med mig ner.

Du förstår precis Chippe!! :)
RS Bob: Vet inte vad jag skrev som var förvirrande med tanke på texten på denna tråd.... ;)
Hör av dig Chippe om det blir något nästa vecka...

RS Racer
2008-04-08, 01:45
Nämn plats och tid så kommer jag oxå ;)

//Andreas

Jonas
2008-04-11, 06:00
Jag lägger väl in ett förslag då....
Street Car Fest i Borås,Lördagen den 26 April.
http://www.streetcarsfest.com/

Chippe
2008-04-11, 07:24
Jag kommer till Göteborg nästa vecka, men jag vet fortf. inte vilket hotell det blir.
Men jag är "fri" från ca 20.30 på onsdag den 16

Men då vet jag inte vad man skulle kunna hitta på, om ni vill så kan ni komma till hotellet och ta en öl eller nått.

mangejft
2008-04-25, 09:10
Är det några som kommer till borås nu på lördag?
Jag tänkte titta ner och det skulle va kul att träffa lite andra Skodaägare då. Jag hittar inte i borås men om nån som känner till staden ska dit så släng upp tid och plats så kan vi kanske mötas upp och snacka lite skit. Jag hoppas vi blir några stycken.

Wolf
2008-04-25, 13:27
Kanske åker till Borås!

Jonas
2008-04-25, 16:51
Är det några som kommer till borås nu på lördag?
Jag tänkte titta ner och det skulle va kul att träffa lite andra Skodaägare då. Jag hittar inte i borås men om nån som känner till staden ska dit så släng upp tid och plats så kan vi kanske mötas upp och snacka lite skit. Jag hoppas vi blir några stycken.

Synd att du inte sa det lite tidigare... har strukit Borås helt pga ingen som var intresserad,tills nu då :(
Satsar på Emmaboda istället,finns ju två chanser att åka dit: Bilsport EDPS och " RS-dagen " :)
Men du får väl hålla flaggan högt åt oss i Borås!! ;)