Visa fullständig version : Skitsnack 1.1
Sidor :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
secret692
2009-03-13, 10:10
Högg du??
grattis i förskott Stenberg. ;)
du fyller ju år imorgon
Tack tack Danne.
Nej är nöjd med mitt nuvarande jobb och detta var i Nynäshamn och vi flyttar ju till Norrköping i sommar och då kan jag behålla mitt nuvarande jobb.
Jag har ju lyckats få 10 bio-biljetter i säljbonus...
2 av dem använde jag till att se "Bolt".
Nu håller jag koll på vad den lokala bio-staden har att erbjuda.
Man vill ju helst inte slösa bort dem på skräp...
secret692
2009-03-13, 12:31
Jag har ju lyckats få 10 bio-biljetter i säljbonus...
2 av dem använde jag till att se "Bolt".
Nu håller jag koll på vad den lokala bio-staden har att erbjuda.
Man vill ju helst inte slösa bort dem på skräp...
Själv skall jag på Män som hatar kvinnor nästa vecka då jag tyckte böckerna var riktigt bra.
Kommer med recension.
Sitter med en kopp kaffe efter en stadig frukost. Snart dax att återvända till Tokholm efter den fjärde vistelsen här upp i Härjedalen i vinter. Hade bara åkt alpint några gånger tidigare men nu känner man sig ganska säker. Anja kom till storslalombacken igår för att testa utrustning så det blev inget åka för oss i den trots att vi hade bestämt det innan.
Hela störtloppet blev det iaf för mig.
Vägarna börjar få ganska kraftiga gupp på sina ställen så nu saknar man orginal fjädringen lite grann.
Som uppvuxen i Dalarna vet jag hur tjälskotten kan skjuta sönder fjädringen...
Sitter med en kopp kaffe efter en stadig frukost. Snart dax att återvända till Tokholm efter den fjärde vistelsen här upp i Härjedalen i vinter. Hade bara åkt alpint några gånger tidigare men nu känner man sig ganska säker. Anja kom till storslalombacken igår för att testa utrustning så det blev inget åka för oss i den trots att vi hade bestämt det innan.
Hela störtloppet blev det iaf för mig.
Vägarna börjar få ganska kraftiga gupp på sina ställen så nu saknar man orginal fjädringen lite grann.
Körde ca 50 mil i helgen, bl.a. mellan Stockholm och Gävle och en massa trasiga småvägar runt den senare staden. Då saknade jag originalfjädringen, dock inte lika mycket som han som satt i baksätet och var redigt bakfull. Haha.
maverick
2009-03-19, 08:46
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4684304.ab
Kanske vorde något för Sverige.
Men istället så skriver vi om det så det gäller alla företag som går minus. en VD är inte värd bonus om företaget går med förlust.
secret692
2009-03-19, 09:51
Då packas bilen för avfärd till Sälen mellan tors-sön. Hoppas det är samma väder som i sthlm för det vore riktigt nice. Efter denna resa kan det bli möjligt för sommardäck.
Försökte hetsa 2 st Honda Civic type R nya modellen igår kväll men de ville inte rejsa : (
Mikael1977
2009-03-19, 10:35
Försökte hetsa 2 st Honda Civic type R nya modellen igår kväll men de ville inte rejsa : (
Dom har kanske tagit sunda förnuft till fånga och insett att man inte bråkar med en RS ;)
Så var det dags igen. Visdomstand nr 2 i nederkäken har idag avlägsnats. Helvete vad han fick borra, rycka och slita, mycket värre än första gången. Det är ingen höjdare att ligga med truten uppspänd och höra tandläkaren tralla och gnola medan han jobbar, för att sen byta ut det mot ett långt "hmmmmmmmmm" och sen plocka fram stora verktygslådan.
2 Citodon hjälper i ett par timmar just nu och sen måste jag ladda om och käkar soppa med sugrör. Typ.
Så. Nu känns det bättre. :-)
anderzxb
2009-03-19, 21:03
låter smärtsamt soulman :)
Jaha idag så skulle min sambo lasta in våran son i bilen så gick ryggen på henne åt skogen. så nu kan hon knappt röra sig. Så idag får jag stanna hemma från jobbet och hålla koll på våran son.
Frun är fortfarande hemma efter sin praktvurpa.
Nu har hon en annan förståelse för mina kroniska ryggsmärtor efter olyckan...
anderzxb
2009-03-20, 12:59
Frun är fortfarande hemma efter sin praktvurpa.
Nu har hon en annan förståelse för mina kroniska ryggsmärtor efter olyckan...
Frågan är om det är bra eller dåligt ;)
Vi har precis kommit hem från sjukgymnasten. ryggskott är det.. 2-3 veckor innan hon blir bra sa han.. vi får väl se hur det går..
Upplever just mitt andra totalavbrott på comhem.
Det första var för flera år sedan.
Enligt comhem har de "tappat" hela Visby.
Ingen telefon, inget bredband och ingen TV...
anderzxb
2009-03-20, 17:34
comhem är skit kort och gott :)
Håller jag absout inte med om. Har haft dem i evigheter, men bara 2 avbrott!
Söker man om drftstörningar på nätet, gäller de flesta träffarna Telia.
Comhem har funkat toppen för mig.
För en timme sedan lagades felet. Det var ett rejält kabelavbrott hos skanova.
Jag har bara bra erfarenheter av Com Hem, uppgarderade nyss till det fetaste vi kan få, rätt skapliga siffror i TP Test; 27/8 Mbit.
Jag har ComHem på allt, funkar kalas.
Ska uppgradera bredband och nergradera tv när bindningstiden går ut
sånna träningsvärk.vart åre sen i torsdags sen i järvsö i hälsingland från måndag en vecka nu bara massa slalom:D bara sol och 25 plus ,fin väder.
Här är det kommunal-grått och grader varmt... Inte en gnutta snö!
För 35 år sedan just idag kom det ca 5 cm nysnö i Tokholm utöver det som redan fanns. Jag fick mitt körkort 21/3 och var ute och åkte med min VW 1600 TL -67. Motorn satt bak så det gjorde inte så mycket att det inte fanns någon styrservo. Självklart inga andra hjälpsystem heller men jag hade inga diagonal sommardäck iaf. Åkte med radial sommardäck så det kändes ganska säkert.
Kom precis in från en promenad runt området.
Ljummet och skönt. Krokusar, snödroppar och påskliljor börjar dyka upp lite överallt.
maverick
2009-03-21, 18:38
Upplever just mitt andra totalavbrott på comhem.
Det första var för flera år sedan.
Enligt comhem har de "tappat" hela Visby.
Ingen telefon, inget bredband och ingen TV...
Alltid lika kul när allt försvinner. Känns inte tryggt att telefonen försvinner så. Bättre förr när telefonen låg i egna linor.
Alltid lika kul när allt försvinner. Känns inte tryggt att telefonen försvinner så. Bättre förr när telefonen låg i egna linor.
Finns de som inte kör med IP telefoni utan håller kvar vid den gamla hederliga tekniken ;)
Mikael1977
2009-03-21, 19:44
...och så har vi dom som bara har mobil ;)
Mikael1977
2009-03-21, 20:23
Är det bara jag som hoppas att Robinson-fjantarna INTE blir förflyttade till en sandstrand!?
Hoppas dom blir kvar i träsket så att det blir lite variation. Sjukt trött på att se dom ligga och sola sig dag in och dag ut istället för att snajda ihop dagens middag ;)
Mikael1977
2009-03-21, 21:10
Är det bara jag som hoppas att Robinson-fjantarna INTE blir förflyttade till en sandstrand!?
Hoppas dom blir kvar i träsket så att det blir lite variation. Sjukt trött på att se dom ligga och sola sig dag in och dag ut istället för att snajda ihop dagens middag ;)
Skummade runt lite på Aftonbladet och hittade lite info om deltagarna, och måste säga att det är en del äss med i leken:
Speciellt med Rafael: Han har försökt slå världsrekord i att hänga i kors i romerska ringar (24 sekunder). Säger sig ha klarat 25 sekunder men misslyckades vid det officiella försöket då han bara hängde i 18.
Hur kommer man på att man ska slå ett sådant rekord?
Speciellt med Anna: Var med i ”Outsiders” när det handlade om att vara besatt av att sätta rekord – då i att balansera på bilar som kör på två hjul.
Samma här....varför i helvete ska man försöka slå ett sådant rekord?
Tittar på Kalle Anka istället.
Mer verklighetsinriktat! http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a050.gif
Så här går det till i Falun: http://www.dt.se/nyheter/falun/article411756.ece
maverick
2009-03-22, 17:08
...och så har vi dom som bara har mobil ;)
Bingo! ;)
Hade ett litet "styrketest" med en annan raceblå combi på E4an utanför Norrköping på väg söderut i fredags. Har nog aldrig kört så fort med vinterdäck och med original RS chassie var det rejält vingligt måste jag säga och vågade helt enkelt inte stå på mer. Tur att sänksatsen ligger i bilen och är på god väg att bli monterad tillsammans med nya 18".
Nån här som känner sig delaktig? :-)
Mikael1977
2009-03-22, 19:35
Hade ett litet "styrketest" med en annan raceblå combi på E4an utanför Norrköping på väg söderut i fredags. Har nog aldrig kört så fort med vinterdäck och med original RS chassie var det rejält vingligt måste jag säga och vågade helt enkelt inte stå på mer. Tur att sänksatsen ligger i bilen och är på god väg att bli monterad tillsammans med nya 18".
Nån här som känner sig delaktig? :-)
Hur gick det da? Fest eller fiasko? ;)
Hur gick det da? Fest eller fiasko? ;)
Den dök upp bara några kilometer innan jag skulle svänga av just vid Norrköping så jag kan inte riktigt uttala mig om det. Vi drog växelvis ett par gånger och kom ifatt varandra och jag var uppe i 210 nånstans men slog av för det kändes inte tryggt med att det vinglade så förbannat och svängde av som sagt. Då låg han bakom mig och kanske ville förbi, vad vet jag. :-)
Mikael1977
2009-03-22, 20:03
Jaja, men då vann du.... Ligger man först när man svänger av så är segern din! :D
maverick
2009-03-23, 07:57
Jaja, men då vann du.... Ligger man först när man svänger av så är segern din! :D
därför jag alltid tar första bästa avfart. :mrgreen:
Mikael1977
2009-03-23, 08:58
Precis, och följer han efter så är han troligtvis civilare...kostar några kronor men vinsten var fortfarande din :D
Man går inte säker någonstans!
http://www.idg.se/2.1085/1.219411/expressense-sprider-skadlig-kod?utm_source=anp&utm_medium=email
Mikael1977
2009-03-23, 11:37
Tacka vet jag goa gammla pappersupplagorna.
Enda chansen att få virus var väl om kassörskan var sjuk!
secret692
2009-03-23, 11:58
Nu är man hemma från Sälen igen. Inga benbrott men lite träningsvärk samt att hals och kropp är sliten efter 3 dagars party. Blir en vilovecka nu.....
Nu har vi deklarerat också...
Jag får 5 lapp tillbaks, frun får 8700:-
maverick
2009-03-23, 15:19
Har inte fått min deklaration ännu. Räknar dock med c:a 3000kr tillbaka.
Bara att gå in på skatteverkets hemsida! Där kan du även göra skatteuträkningen.
Mikael1977
2009-03-23, 16:17
Förra året fick jag 36000 nok i retur men har förberett mig på det värsta i år... tror nog att det kan bli lite minus på kontot om man har riktigt otur :(
Jag var in på skatteverkets hemsida. Jag hoppas att det inte stämmer det jag såg, för det va inge kul.
Men mina lån stod inte med och räntan jag betalt på dom måste juh påverka slutresultatet också. Hur mycket kan man lita på skatteuträkningen på nätet?
secret692
2009-03-23, 19:18
Som det såg ut nu får jag 6000:- tillbaka men då har jag inte gjort några avdrag än.
måste man logga in med något speciellt?
e-id eller vad det jnu heter
secret692
2009-03-23, 19:58
måste man logga in med något speciellt?
e-id eller vad det jnu heter
Japp med e-legetimation eller bank id.
anderzxb
2009-03-23, 20:33
räknar väl ganska så kallt med att få pynta några tusen.. hoppas inte det hoppar upp i 15k som förra året bara.. usch
Nu kommer snart IKEA-bilen eller vad tror ni?
Undrar om man får med insexnyckel för monteringen.
http://www.roulez-leko.com/
maverick
2009-03-23, 21:38
Ska bli intressant att se vad det blir för något. Dock har ikea utökat verktygslådan till att även bifoga en skruvmejsel modell philips vid behov.
Hehe... nåt litet problem med Skatteverkets databas och min inloggning...
Välj företag/skattedeklaration
Registrera
Granska och skicka in
Kvittens
Du har inte behörighet att deklarera för något företag. För att kunna använda
e-tjänsten Skattedeklaration måste du vara registrerad för detta hos Skatteverket.
För min del har det alltid stämt bra.
Om du inte är företagare skall du välja Inkomstdeklaration/person.
För min del har det alltid stämt bra.
Om du inte är företagare skall du välja Inkomstdeklaration/person.
Mullenöh! Förstår inte just nu vad jag tänkte med men valde helt klart fel i rullisten. Och utan sedvanliga tvivelaktiga avdrag ser det ut att bli (trumvirvel")Tadaaaa!
Ett femsiffrigt belopp! Men det mesta av de pengarna lånar jag ut till Farbror Staten eftersom jag inte jämkar. Men hallebalutta vad mycket pengar som går till skatt...
Vad är beloppet per mil man får dra av i år för resor till och från arbetet i år och har nån varit med om att de gjort revision ner på kilometernivå om man rundar av uppåt?
Ska enligt Skatteverkets hemsida få tillbaka ca 13kkr, kanske ska slå till på den där Camebridge-förstärkaren och B&W-högtalarna jag var och tittade på i helgen mao... ;)
Ska enligt Skatteverkets hemsida få tillbaka ca 13kkr, kanske ska slå till på den där Camebridge-förstärkaren och B&W-högtalarna jag var och tittade på i helgen mao... ;)
Blir nog tandläkaren... Har 2 tappade fyllningar.
Tandläkaren ja, där har man inte varit på ett par år...
Var du på HiFiklubben då och kikade? ;)
Själv kör jag med en NAD-receiver och Dali Concept högtalare.
maverick
2009-03-24, 08:04
Vad är beloppet per mil man får dra av i år för resor till och från arbetet i år och har nån varit med om att de gjort revision ner på kilometernivå om man rundar av uppåt?
Det ändras från år till år. Står i info-brochyren som bifogas pappersdeklarationen.
Finns säkert på skatteverkets hemsida också.
Var du på HiFiklubben då och kikade? ;)
Själv kör jag med en NAD-receiver och Dali Concept högtalare.
Japp, smög in på deras "nya" butik i Kungens Kurva, efter ett besök på ICA Kvantum i lördags. Såg nämligen tidigare i veckan att världens snyggaste högtalare, B&W CM1, nu har kommit i vitt, vilket gör den ännu snyggare. Problemet som uppenbarade sig i lördags var dock att den Lyngdorf-förstärkaren som passade mina behov låg på ca 25000 kr, vilket är lite overkill. Nu kikar jag på en ny Cambridge 540R v3 som både har moderna funktioner som HDMI-växlare men även ska vara en jävel på tvåkanalsuppspelning, trots att det är en surroundreceiver... Ligger rätt bra prismässigt och passar fint till B&W-högtalare oxå.
kabbentest
2009-03-24, 20:23
Det ändras från år till år. Står i info-brochyren som bifogas pappersdeklarationen.
Finns säkert på skatteverkets hemsida också.
18.50
maverick
2009-03-25, 12:42
Nu har jag också deklarerat. Blev mer än jag räknat mer. Över 6000kr tillbaka. :)
Mikael1977
2009-03-25, 21:13
Wohoo.... jag fick tillbaka 5700 spänn!
Mikael1977
2009-03-25, 21:15
Wohoo.... jag fick tillbaka 5700 spänn!
...och så kommer nedturen.
Frugan fick en smäll på 5400, så allt i allt gick vi 300 spänn plus.
Undrar vad man ska hitta på för spännade för dom pengarna, hmmm.
...och så kommer nedturen.
Frugan fick en smäll på 5400, så allt i allt gick vi 300 spänn plus.
Undrar vad man ska hitta på för spännade för dom pengarna, hmmm.
Köpa två set med stänklappar... ? :-)
Mikael1977
2009-03-26, 00:01
Haha...ja, så kan jag ha dom som sitter på nu som "vinterstänkisar"
Man ska inte lita helt på gps
http://www.mirror.co.uk/news/weird-world/2009/03/25/sat-nav-disaster-driver-charged-as-bmw-gets-stuck-on-cliff-edge-115875-21225565/
maverick
2009-03-26, 15:47
Vi har haft en smitningsolycka på jobbet. Min kollegas nya (10 dagar sedan uthämtning) bil har blivit påkörd av någon förvirrad. Förardörr och framskärm är duktigt tilltryck. Innerskärmen är smulor (hårdplast). Blir en tur till polisen nu efter jobb. De skickar så klart ingen bil för att titta på det.
storalillen
2009-03-26, 16:13
får tillbax 21 lappar på skatten :)
jag fick en räkning på 36 nyss :(
men inte från staten som tur va:p
Mikael1977
2009-03-26, 19:16
Man ska inte lita helt på gps
http://www.mirror.co.uk/news/weird-world/2009/03/25/sat-nav-disaster-driver-charged-as-bmw-gets-stuck-on-cliff-edge-115875-21225565/
Vilken åsna.
Det här slår helt klart min episod när jag höll på att köra mot enkelriktat ;)
Mikael1977
2009-03-26, 19:17
men inte från staten som tur va:p
Grattis, då får vi bara hoppas på att du fick valuta för den räkningen :D
Mikael1977
2009-03-26, 19:35
Här hemma har vi pratat en del om att byta ut sovrumsgarderoben ända sedan vi flyttade in.
Och efter gladbeskedet man fick från staten i går att det blev hela 300 spänn tillbaka så blev det en liten impulsrenovering.
I dag har den integrerade garderoben och golvet åkt ut, golvlister har målats och taket har påbörjats. I morgon bär det av till tippen för att sedan vända hem och lägga golvet.
Tänk om någon kunde stoppa en när man får sånna här infall!
Grattis, då får vi bara hoppas på att du fick valuta för den räkningen :D
ne inte alls nöjd tyvärr, det var vad det kostade att ha polacker hemma att tapetsera om 2,5 rum + hel spackla en vägg.. tur rot avdraget finns.
possente
2009-03-27, 08:09
då var 1 av de 7 nattpassen avklarade. gick bättre än väntat att ställa om dygnet
maverick
2009-03-27, 08:10
Lite bilder på eländet.
Ny skärm, ny innerskärm, ny dörr och ny fälg blir notan.
fy fan, sånna som smiter från sånt där!!
maverick
2009-03-27, 11:02
Visst. På första bilden ser det inte så farlig ut, men på andra och tredje syns det bra hur krokig dörren är.
Dörren har vridit sig också, så det är en 3-4mm glipa längs hela listen i ovankant.
Det där var inte någon enkel "skrapa emot"!
maverick
2009-03-27, 13:25
Nej, det där är en rakt-in-med-nosen-manöver.
såg en skoda rs kombi med orginal fjädrar
då insåg jag hur låg min bil blev med sänkningen :)
man kunde ju krypa in där ju :)
mitt satans bank-id verkar inte funka så jag kan inte se min deklaration
nu fick jag ordning på skiten
får 576 kr tillbaka,,,kunde ju lika gärna kvitta :( :( :(
storalillen
2009-03-27, 19:26
jaha... sitter på jobbet och har 10 timmar natt jobb att se fram emot! nästa helg blir det fan wiskey!
George_RS
2009-03-27, 19:50
yayy som vanligt e det glädjande besked när skattedeklarationen kommer :D o iår blev de ännu högre än förra året iofs väntat :P lite dryga 22 291 kr får man tillbaka i år :D
får 576 kr tillbaka,,,kunde ju lika gärna kvitta :( :( :(
Bättre än att betala 12 000 som jag får göra.
jo iofs :(
men man vill ju alltid ha en massa pengar
Idag har jag konstaterat att min RS är en slö komfortvagn (trots nytrimmad med V-tech Extreme), då jag proåkt (och PROVKÖRT!) Roxnäs röda rallyjärn. Jag säger bara; JA JÄVLAR! Riktigt grym kärra med rätt uppgraderingar på rätt ställen. Många supersportbilar och herrejössesbyggen som får se upp i sommar om de inte vill bli förnedrade på banor runt Sverige...
Mikael1977
2009-03-28, 01:31
Idag har jag konstaterat att min RS är en slö komfortvagn (trots nytrimmad med V-tech Extreme), då jag proåkt (och PROVKÖRT!) Roxnäs röda rallyjärn.
Var inte detta lite korkat!?
Man ska inte provköra bilar som framställer ens egens som en trampbil! :)
possente
2009-03-28, 02:35
själv fick man tillbaka runt 14 000.
ifall det inte hade varit för resor till och från arbetet så hade det blivigt 1763. lite skillnad=)
Tony Bongiovi tröttnade på dåligt ljud i t. ex. hyrbilar och beslöt sig för att göra något åt det. Han uppfann ett system som i en stereo med DSP chip förvandlar mjukvaran så att stereon utan byte av högtalare eller annat låter betydligt bättre.
De tre stora i USA var inte intresserade men redan i år kommer mjukvaran i en modell från Japan.
Tony vill ha $10 per bil från biltillverkaren för att de ska få använda hans mjukvara och då man kan använda lättare magneter i högtalarna och ändå få samma ljud är intresset stort.
Mjukvaran finns redan i en bilstereo från JVC.
http://alatest.se/produkttester/bilstereo-cd-mp3-spelare/jvc-kd-s100/po3-54142907,136/
Mikael1977
2009-03-28, 21:22
Sitter ni i mörkret?
The Weasel
2009-03-28, 21:47
Har gjort det... Men nu är det tänt igen!!!
Karlzzon
2009-03-28, 21:52
jajjemen nu ere tänt!!!
Samma här, men det var halvdan uppslutning i kvarteret.
Kom ihåg sommartid!
secret692
2009-03-29, 00:59
Kunde inte ha släckt då dottern spydde ner sig och vi skulle byta kläder på henne.
secret692
2009-03-29, 01:01
Då har du betalt för lite skatt under året och då kommer smällen.
secret692
2009-03-29, 01:05
Idag vart det även inköp an ny bilbarnstol till dottern för 3200:-.
Sitter och tittar på fast and furious och blir sugen på mer pulver under huven.
Får se efter flytten till nybyggda huset och div inköp av möbler vad som finns kvar i kassan
possente
2009-03-29, 04:04
härligt med sommar tid. altså blir det bara ett 7 timmars nattpass.
körde till malmö från furulund ca 3 mil under tiden man skulle släcka lamporna såg absolut ingen skillnad mot igår. möjligvis åt andra hållet att det var mer hus som var upptända..
Mikael1977
2009-03-29, 09:07
Då har du betalt för lite skatt under året och då kommer smällen.
Jag ber alltid arbetsgivaren om att dra lite extra skatt...blir som en liten tvångssparning som man har glädje av precis innan semestern :)
Förra året låg jag dessvärre lite väl lågt (25% istället för 30% skatt) men klarade mig hyffsat då man har lån upp över öronen :D
maverick
2009-03-30, 11:44
Ny bil, någon?
http://www.automotorsport.se/nyhetsbrev/news/17612/brilliance-i-krocktest-noll-stjärnor/
Känns trygg och bra.
Mikael1977
2009-03-30, 14:05
Ny bil, någon?
http://www.automotorsport.se/nyhetsbrev/news/17612/brilliance-i-krocktest-noll-stjärnor/
Känns trygg och bra.
Ja men det gäller ju bara att inte krocka ;)
Mikael1977
2009-03-30, 14:12
Går klockan duktigt fel här?
Visar 2 timmar fel på inläggen...är det en lokal inställning?
På http://www.rsklubben.se/vb/profile.php?do=editoptions kan du ställa in alternativ för tid och datum.
Automatisk sommartid och rätt tidszon ger bäst resultat.
Mikael1977
2009-03-30, 15:01
Det är noterat och klockan är ändrad :)
är i finland nu på kurs , förbränningsteknik och utsläpp det är faktiskt ganska intressant :D lär sig massa om turbotryck mm , visserligen är detta på stora diesel maskiner.
GM:s sparkade vd får 20.2 miljoner dollar i pension och det är han värd efter att så nogrannt sett till att GM producerar rätt modeller. ELLER HUR?
maverick
2009-03-31, 18:25
GM:s sparkade vd får 20.2 miljoner dollar i pension och det är han värd efter att så nogrannt sett till att GM producerar rätt modeller. ELLER HUR?
Absolut! Han har gjort ett underbart jobb!
Det är nästan pinsamt att jag aldrig har varit till Gotland men kanske blir det av i sommar.
Bergmansgatan är aktuell för boende
Låter lovande!
Bergmansgatan ligger inte långt från oss och polarens pizzeria är i närheten!
secret692
2009-04-01, 06:35
Ocj jag kommer troligtvis att få Gotland på mitt säljdistrikt. Blir fina resor vår/sommar.
Möjligheterna att träffa fler medlemmar ökade just ännu mer! :-)
Som moderator kan jag se och omvandla ip adresser.
volkswagen.se är på besök och man kan ju gissa att det handlar om första april.
Hepp
Det är nästan pinsamt att jag aldrig har varit till Gotland men kanske blir det av i sommar.
Bergmansgatan är aktuell för boende
du kan få gratis glass på glasscafet på stora torget av min kusin;)...
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.