handdator

Visa fullständig version : Skoda RS II -07

Feniix
2009-06-30, 13:45
Här kommer lite söta bilder på min älskade Skoda.
Det är en 07'a, och jag kör givetvis med RTS extreme historian, vad annars? ^^

Mikael1977
2009-06-30, 16:02
Snygg...svart is da shit!
Är det 19" som du har krängt på?

Feniix
2009-06-30, 17:16
Snygg...svart is da shit!
Är det 19" som du har krängt på?

Mjaa, shit på både gott och ont! Varenda liten smårepa och stenskott syns ju gott enda från månen! Men till dessa fälgarna så kunde det inte passa bättre, samt helvita strålkastare osv. Och det är mycket riktigt ett par 19" som sitter på :)

Sinni
2009-06-30, 20:44
snyggt tagna bilder

Mikael1977
2009-06-30, 21:06
Mjaa, shit på både gott och ont! Varenda liten smårepa och stenskott syns ju gott enda från månen! Men till dessa fälgarna så kunde det inte passa bättre, samt helvita strålkastare osv. Och det är mycket riktigt ett par 19" som sitter på :)
Men fasiken va snyggt svart kan blänka ;)
Är det något mer på gång med bilen?

Feniix
2009-06-30, 22:19
Hehe, joo visst kan den blänka. Men jag har mörkret att tacka och alla reflektioner i lacken. För att tar man sig en närmare titt så är den inte lika vacker må jag säga. En hel del stenskott som gått enda in på grundlacken vilket medför att det blir vita snygga prickar överallt, samt en och annan repa efter id**ter på diverse parkeringsplatser. Det som kommer att hända med bilen nu efter 3 veckors semester i Kroatien som börjar på torsdag är följande:
En ordentlig grill kommer att inhandlas då denna är ett hemmameck som slutade ganska dåligt. Och sedan de tre nedre delarna i den nedre "grillen" samt ev. ögonlock. Alla dessa lackerade i någon färg som går bra ihop med bilen i övrigt. Vill inte köra svart eftersom den kommer se ut som alla andra Ocavior då ^^