handdator

Visa fullständig version : Bilder från träffen 26/7 av Vinne

Vinne
2009-07-26, 23:02
Här kommer lite bilder grabbar :mrgreen::mrgreen:

Vinne
2009-07-26, 23:08
Haha, Visste ni att Arnold Schwartzeneger(stavning?) var på träffen idag :geek: jag missade nog honom, Ajja här har ni han iaf :mrgreen:

maverick
2009-07-26, 23:11
Så ung han ser ut. :mrgreen:

juanito
2009-07-26, 23:25
Mr. Chippenegger!

Mikael1977
2009-07-26, 23:27
Så ung han ser ut. :mrgreen:
Det är all "hälsokost" han åt under sina yngre år som har hållit honom i fin form :)
Bra bilder!

Vinne
2009-07-26, 23:33
Det är all "hälsokost" han åt under sina yngre år som har hållit honom i fin form :)
Bra bilder!

Ja det är det nog och att han kör rs :O något nytt man kan skryta om haha. Tack så mycket!

marreboy
2009-07-26, 23:34
Lite fler bilder i mitt album. Trevligt att få träffa er, synd att jag fick sticka lite tidigare. Men det lär väl komma fler tillfällen. :razz:

PA_83
2009-07-26, 23:35
Riktigt snygga bilder och BILAR.

marreboy
2009-07-26, 23:38
Ps, av ömsesidig respekt och (tyvärr) ökad stöldrisk så kan väl alla som lägger ut bilder "sudda" bort regnummer?:geek:

Vinne
2009-07-26, 23:40
Ps, av ömsesidig respekt och (tyvärr) ökad stöldrisk så kan väl alla som lägger ut bilder "sudda" bort regnummer?:geek:

Precis det jag tänkte med :) bla, för jag fått utskällning av folk på garaget för att jag inte gjort det! :)

Sinni
2009-07-26, 23:42
antar att ni menar mig :P
skall fixa det

juanito
2009-07-26, 23:47
antar att ni menar mig :P
skall fixa det
Nu föll du för grupptryck! :)

Furby
2009-07-26, 23:52

En annan anledning är att känslorna kan bli heta bakom tangentbordet.
En fd medlem på Skodaklubben blev av någon anledning så förbannad på en annan medlem att han skrev att han hade känningar inom HA och skulle skicka dem på killen. Även om det var tomt hot mådde inte killen så bra av det. Hotaren blev direkt utesluten från Skodaklubben.

Fina bilder

Sinni
2009-07-26, 23:55
bilder bortplockade,,

förstår iofs inte varför man har panik att visa sitt reg nummer , när man kör runt med bilen annars så har man reg numret fullt synligt :)

men jag har tagit det till mig o tagit bort bilder :)

Furby
2009-07-27, 00:02
En annan anledning är att känslorna kan bli heta bakom tangentbordet.
En fd medlem på Skodaklubben blev av någon anledning så förbannad på en annan medlem att han skrev att han hade känningar inom HA och skulle skicka dem på killen. Även om det var tomt hot mådde inte killen så bra av det. Hotaren blev direkt utesluten från Skodaklubben.

Fina bilder

Kan väl tillägga att jag fick veta vem den hotfulle var och när MrC internmessade mig på Skodaklubben svarade jag honom. Skodaklubbens admin hade iaf tidigare rätt att läsa internmess så han såg det och uteslöt killen. Fick senare ett mess från forumägaren där han sa att så gick det till

marreboy
2009-07-27, 00:03
Sinni, absolut inget illa menat mot dig och dina bilder, för dom var jättebra. Jag har bekanta som jobbar just med utredning av bilstölder och i storstadsområden så har det tyvärr blivit vanligt med att "beställningsjobb" just utförs genom att surfa runt och titta på olika forum, ungefär som att handla bil över internet. Tycker bara att det är en onödig risk att ta, man behöver inte göra det enkelt för buset, eller hur :)

Lägg ut dina bilder igen, dom var kanon!!:mrgreen:

bilder bortplockade,,

förstår iofs inte varför man har panik att visa sitt reg nummer , när man kör runt med bilen annars så har man reg numret fullt synligt :)

men jag har tagit det till mig o tagit bort bilder :)

Sinni
2009-07-27, 00:05
Sinni, absolut inget illa menat mot dig och dina bilder, för dom var jättebra. Jag har bekanta som jobbar just med utredning av bilstölder och i storstadsområden så har det tyvärr blivit vanligt med att "beställningsjobb" just utförs genom att surfa runt och titta på olika forum, ungefär som att handla bil över internet. Tycker bara att det är en onödig risk att ta, man behöver inte göra det enkelt för buset, eller hur :)

Lägg ut dina bilder igen, dom var kanon!!:mrgreen:

man skall repekter andras åsikter :)

de kommer upp i morogn igen :)
orkar inte redigera dem idag
börjar få alvarligt ont i skallen :(

lite avis blev men på din fina bil
gryyym front,,

Poyjs
2009-07-27, 00:13
Fy fan, att han den där Anorld va där,, o stod så intill min bil med :O måste varit när jag va o käkade glass.

Riktigt bra bilder Vinne ;) addar dig på MSN så att jag kan få alla.

Sinni
2009-07-27, 00:16
bilderna tagna från "kundvagns-garage-taket" blev lyckade
och din uppstigning på taket var roande :) :) :)
en engarerad fotograf

Vinne
2009-07-27, 00:45
Fy fan, att han den där Anorld va där,, o stod så intill min bil med :O måste varit när jag va o käkade glass.

Riktigt bra bilder Vinne ;) addar dig på MSN så att jag kan få alla.

jafan det är bara att adda allihopa "vinne27@hotmail.com" :mrgreen:

Vinne
2009-07-27, 00:47
bilderna tagna från "kundvagns-garage-taket" blev lyckade
och din uppstigning på taket var roande :) :) :)
en engarerad fotograf

Ja men va fan, Vi måste ju vara lite fina i kanten :mrgreen: vi är ju skoda-ägare. Vi är fina i kanten :razz:

Chippe
2009-07-27, 12:11
Mr. Chippenegger!

Nej det är faktiskt inte jag bakom ansiktet.
Men man kan nästan tro det :)

Snygga bilder iaf. Mina kommer upp när jag kommit hem från Skåne och hunnit redigera.

danielheterjag
2009-07-28, 13:27
Tjena alla, jodå riktigt trevlig träff roligt och träffa folk med samma bil :)

Sinni
2009-07-28, 13:31
Nej det är faktiskt inte jag bakom ansiktet.
Men man kan nästan tro det :)

Snygga bilder iaf. Mina kommer upp när jag kommit hem från Skåne och hunnit redigera.

jag skulle hemskt gärna få bilden du tog på Robbans (Draco) grabb,,med sin supporter body :P:razz:

Soulman
2009-07-28, 13:44
RS1an med rejält moddad bakfångare på andra bilden har jag för mig jag sett i Stockholm. Riktigt snygg!

Poyjs
2009-07-28, 13:52
Soulman: Förmodar att du menar den svarta på bild nr 2, längst upp typ? Det är min kärra o kan försäkra att den inte varit i Stockholmo ;) Men tackar för din kommentar om den :)

Howzer
2009-07-28, 16:41
Jäkligt snygga bilder! Jag gillar att du tagit ut svängarna och testat lite udda vinklar :)

Chippe
2009-07-28, 20:18
jag skulle hemskt gärna få bilden du tog på Robbans (Draco) grabb,,med sin supporter body :P:razz:

Fixar det när jag är i sthlm igen... Åker hem imorn så på torsdag ska jag väll orka fixa lite bilder från träffen.

Vinne
2009-07-29, 00:08
Jäkligt snygga bilder! Jag gillar att du tagit ut svängarna och testat lite udda vinklar :)

jag gillade mest min ide på biltema. Att stå på kundvagnstaket :) blev riktigt snygga bilder :)

Chippe
2009-07-29, 18:43
jag gillade mest min ide på biltema. Att stå på kundvagnstaket :) blev riktigt snygga bilder :)

Jag var lite sugen på att klättra upp där, men så osmidigt som man är så hade det väll gått illa ;)

Mikael1977
2009-07-29, 22:13
Jag var lite sugen på att klättra upp där, men så osmidigt som man är så hade det väll gått illa ;)
Gringo, du är lång nog...du behöver inte stå på taket ;)

Vinne
2009-07-30, 12:44
Gringo, du är lång nog...du behöver inte stå på taket ;)

haha, nä han klarar sig utan att stå där. Jag är ju två huvuden kortare så jag behövde komma upp lite kände jag :geek:

Chippe
2009-07-30, 12:50
haha, nä han klarar sig utan att stå där. Jag är ju två huvuden kortare så jag behövde komma upp lite kände jag :geek:

ja men tänk vilka bilder jag hade fått om jag stått där ;)

Janne©
2009-08-06, 01:16
ja men tänk vilka bilder jag hade fått om jag stått där ;)

Flygbilder kanske??? *gissar* :D

Chippe
2009-08-06, 11:50
Flygbilder kanske??? *gissar* :D

Typ :P