spatsquini
2009-10-09, 01:05
Äntligen har min lilla pärla kommit. Köpte en sprillans ny svart octavia rs kombi som jag ägt i en hel vecka nu.
Och jag är såå jävla nöjd, lite skillnad mot min fötta octavia ambiente 1,6 hehe.
Är ny här på klubben och vad jag har förstått av det jag har läst finns det en massa kunniga människor här inne.
Jag ska modda den lite tänkte jag med bla svart grill, svarta baklampor och chip. Här är utrustningen jag valde till,
pdc bak
farthållare
takreling, svart
sunset
neptune 18"
zenon med afs
elförberedelse för drag
läderklädsel supreme
bluetooth handsfree
coming home / light assistant
bolero
Jag behöver lite tips på bla sidor med tuningprylar. Hittar bara till äldre bilar.
Sen undrar jag om det finns chip till tsi motorn? Eller om det är samma som tfsi.
Ska ladda upp lite bilder inom kort på bilen.
Bilen nu och under resans gång.
Och jag är såå jävla nöjd, lite skillnad mot min fötta octavia ambiente 1,6 hehe.
Är ny här på klubben och vad jag har förstått av det jag har läst finns det en massa kunniga människor här inne.
Jag ska modda den lite tänkte jag med bla svart grill, svarta baklampor och chip. Här är utrustningen jag valde till,
pdc bak
farthållare
takreling, svart
sunset
neptune 18"
zenon med afs
elförberedelse för drag
läderklädsel supreme
bluetooth handsfree
coming home / light assistant
bolero
Jag behöver lite tips på bla sidor med tuningprylar. Hittar bara till äldre bilar.
Sen undrar jag om det finns chip till tsi motorn? Eller om det är samma som tfsi.
Ska ladda upp lite bilder inom kort på bilen.
Bilen nu och under resans gång.