Visa fullständig version : Knarrande lister på rs2an. Vad göra?
Börjar bli jävligt trött på knarret nu! Hade samma problem på en Audi a4 jag hade förut, men då funka de med siliconstift. Men inte i de här fallet. Kan ju inte bara vara jag som har det här problemet:). Eller?:evil:
emilvernberg
2011-12-16, 16:01
Börjar bli jävligt trött på knarret nu! Hade samma problem på en Audi a4 jag hade förut, men då funka de med siliconstift. Men inte i de här fallet. Kan ju inte bara vara jag som har det här problemet:). Eller?:evil:
Ser att du har samma problem som mig. Kanske fixat det nu? jag har testat RUUUUUUBET!!! matolja silikon inget hjälpt så vet e fan vad jag ska göra. sälja skitet och köpa en cupra R är jag sugen på.
Mikael1977
2011-12-16, 21:42
Ser att du har samma problem som mig. Kanske fixat det nu? jag har testat RUUUUUUBET!!! matolja silikon inget hjälpt så vet e fan vad jag ska göra. sälja skitet och köpa en cupra R är jag sugen på.
Krabban har väl haft 8-9 bilar sedan detta ;)
emilvernberg
2011-12-16, 21:51
Krabban har väl haft 8-9 bilar sedan detta ;)
Haha då får jag se om han löste det innan han gjorde sig av med den :P. sjukt jobbigt är det jävla ljudet iaf.
Så många bilar är det inte ;)
Sent from my awesome SGS2
Mikael1977
2011-12-16, 23:47
Haha då får jag se om han löste det innan han gjorde sig av med den :P. sjukt jobbigt är det jävla ljudet iaf.
Bilen är kvar här på forumet (om det nu är den RS2´an) så svar dyker nog upp snart.
Mikael1977
2011-12-16, 23:47
Så många bilar är det inte ;)
Sent from my awesome SGS2
Nej okay da, 5... :D
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.