Visa fullständig version : Snabba skodor i superstage
Hittade två skodor på topp 100 i bilsports superstage
http://www.bilsport.se/news.php?id=47232
51) Skoda Octavia 1,8T 4x4 Kombi -02, ACE Competition, Borås, 1.27,35, BS0314
61) Skoda Octavia RS -07, Mattias Lundström, 1.28,10, BS0719
Något att bita i Roxnäs?
61) Ferrari 360 Modena, Stefan Jonasson, Karlskrona, 1.28,10, BS0519 Original Retail Price (MSRP) $176,075
61) Skoda Octavia RS -07, Mattias Lundström, 1.28,10, BS0719 Pris ca ca 250.000 skr
delad plats med en ferarri :D
MOHAGHAGHAGGHAGHGHGAGAH
Go Lundström :)
Skodan på 51:a plats har jag sett live på RS-dagen på bromma fpl 2004. Då var det blött ute men den gick som fan!! Det är ingen "RS" utan en 4X4 med RS-front. lite(!) moddad av Anders i borås förvisso...
Den andra röda skodan var ju lite kontroversiell när den kom 2001. Var den trimmad eller var den orginal... :?: :?:
//nalle
Bengt-Åke Linder
2008-02-29, 21:02
Något att bita i Roxnäs?
Jo den röda 1,8t 4X4 som ACE har är väl preppad till nästan 400 hästar men många gånger är det ju bromsar och väghållningen som det brister på , jag läste om den i bilsport för något årsedan .
Karlzzon
2008-03-01, 05:56
Väldigt OT och kan uppfattas som skryt men det tar jag !!!! JAG va snabbare än just den 4X4 Skoda på RS-dagen i Bromma i superstage!!!
Jag va snabbast den dan i en Fabia Diesel.
Theo 4x4
2008-03-01, 19:01
vi vet,du är BÄST! :D
Äsch, banan var ju dopad! Eller...var det bananen som var dopp.... ööhh....
Karlzzon
2008-03-01, 20:50
vi vet,du är BÄST! :D
Tack 8-)
Jag måste bekänna en sak, det var Karlzzon som ringde mig och bad mig skapa den här tråden, nu förstår jag varför :D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
varför skall jag be dig när jag kan ändra själv?????? :roll:
Mvh Karlzzon
Något att bita i Roxnäs?
Jo den röda 1,8t 4X4 som ACE har är väl preppad till nästan 400 hästar men många gånger är det ju bromsar och väghållningen som det brister på , jag läste om den i bilsport för något årsedan .
När han hade den bilen så var det 320hk i den+ en massa andra grejor som plockades bort när den såldes vidare.
Väldigt OT och kan uppfattas som skryt men det tar jag !!!! JAG va snabbare än just den 4X4 Skoda på RS-dagen i Bromma i superstage!!!
För att MR Carlsson körde på en kon ;) men visst regler är regler,tids tillägg blev de.
Var tvungen och dra i bromsen lite, annars härjar du ju fritt här, där av min signatur :D (Ta de på skoj)
Bengt-Åke Linder
2008-03-05, 06:29
För att MR Carlsson körde på en kon ;) men visst regler är regler,tids tillägg blev de.
Var tvungen och dra i bromsen lite, annars härjar du ju fritt här, där av min signatur :D (Ta de på skoj)
Du var väl med och körde när Anders tog med sig konen in i mål med den svarta TT´n , jag stod ju kurvvakt vid just den konen och hörde bara hur det tjoffade till så hängde konen dubbelvikt i vingen , den hamnade ju där efter luftfärden från hörnet på skärmen .
Ska du inte med oss och köra på Emmaboda i sommar?
Om du gör det tänker jag inte knuffa på ditt höghus som jag gjorde i Mantorp -06
Jo jag var med då. Höghus, ja den var bra den :D Kan ju vara roligt och veta när, men jag kommer ha fullt upp med banträffarna med Audin,börjar med SS 26 april sen Mantorp 3Maj,förhoppningsvis Ringen i Maj osv....
Men när fan ska dom visa Fabia RS :?: Man blev ju ännu mer nyfiken när man såg S2000, får väl följa nyhets tråden. Frankfurt i höst?
|
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.