Visa fullständig version : Tarox skivor & carbotech belägg, vart köpa?
Hejsan, jag måste köpa nya bromsar till bilen runtom. Vart kan jag köpa tarox g88 skivor och belägg?
Jag vet att forza.se säljer, men jag hittar varken telefonnummer eller mail på deras hemsida.
Mvh Victor
Du kan handla dem hos oss på Meca i haninge. skicka ett pm med art nr på delarna så kan jag fixa fram ett pris åt dig. :)
maverick
2010-01-26, 19:39
Jag har exakt den kombinationen. Jag har köpt både TarOx G88 skivor och Carbotec XP8 belägg från Forza, via Mekonomen. Mekonomen tog alltså hem dem åt mig.
Jag har exakt den kombinationen. Jag har köpt både TarOx G88 skivor och Carbotec XP8 belägg från Forza, via Mekonomen. Mekonomen tog alltså hem dem åt mig.
Okej! Är du nöjd med den kominationen? Hur är xp8 belägget? Funderar på om man ska ha xp6 eller xp8.
pean sweden har carbotechbeläggen till bra priser. De har även Black diamond-skivor (G12) som jag kör med. Har kört med G12-skivorna på två olika bilar och är riktigt nöjd med dem.
maverick
2010-01-27, 08:59
Okej! Är du nöjd med den kominationen? Hur är xp8 belägget? Funderar på om man ska ha xp6 eller xp8.
Ja, det är bra bromsverkan. Dock gnisslar xp8 en del i vanlig trafik, så du måste lägga gummiplattor mellan beläggen och kolvarna i oken. Det hjälpte för mig i alla fall. Jag köpte självhäftande tunn gummimatta på Biltema, ämnade för just detta.
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.