handdator

Visa fullständig version : 260 hk Fabia?!

Lorre
2008-03-08, 00:40
Jösses, undrar vad dom har gjort med denna.

http://www.youtube.com/watch?v=9BvjJjL7Z50&feature=related

Kanske är skåpmat dock.

rs_t
2008-05-06, 10:48
Det er devonutoipa's bil på Briskoda.net. Han har 27.792 poster, så jag kunde inte hitta bilens setup, men det er lagt ned mycket job i den bilen. Større Turbo, Spridare, avgassystem, LSD, FMIC,++++++

http://i70.photobucket.com/albums/i87/devonutopia/Fabia%20by%20the%20sea/DSCN1958.jpg

Lorre
2008-05-12, 21:51
Onekligen fet =) Jag har tänkt att dra i en fmic och byta min turbo till något större i sommar. Det borde ge en ordentlig knuff.

Är det lagligt i sverige att ha en liten nummerplåt på sidan av fronten?

Daniel
2008-05-12, 23:07
Är det lagligt i sverige att ha en liten nummerplåt på sidan av fronten?

Nja...
Man kan beställa små skyltar från Vägverket till vissa bilar.
Jag fick inte ha en sån till min bil :(

Och enligt tjejen på VV som jag pratade med, var man tvungen att ha skyltar utfärdade av VV fram och bak.
Så jag måste ha stora skyltar :x

maverick
2008-05-12, 23:12
Små skyltar fås bara till bilar som original inte har plats för de stora.
En väg runt är att köpa en sådan bil, beställa personliga skyltar till den, och sen föra över den skylten till Skodan. Omständigt och dyrt, men lagligt.

Lorre
2008-05-13, 10:57
Ush da hehe. Hmmm man skulle ju kunna göra en specialanordning så att skylten sitter "under" nästan i nivå med vägen. Eller så gör man helt sonika så att man använder den stora skylten på sidan långt ut. Vet inte hur dumt det skulle se ut dock.

maverick
2008-05-13, 20:04
Ush da hehe. Hmmm man skulle ju kunna göra en specialanordning så att skylten sitter "under" nästan i nivå med vägen. Eller så gör man helt sonika så att man använder den stora skylten på sidan långt ut. Vet inte hur dumt det skulle se ut dock.

Då skrapar den ju i så fort du ska köra över en fartbula eller kant. Du har inte mycket mer än skyltens höjd i frigång.

Lorre
2008-05-14, 13:44
Nää det är ju sant.

MEN! Man borde ju kunna beställa den liksidiga skylten! Den får ju lätt plats på sidan utan att det kanske ser för jävligt ut.....eller nått hehe.

E vi lite offtopic dock...

maverick
2008-05-14, 22:56
Nää det är ju sant.

MEN! Man borde ju kunna beställa den liksidiga skylten! Den får ju lätt plats på sidan utan att det kanske ser för jävligt ut.....eller nått hehe.

E vi lite offtopic dock...

Nej, det är en MC-skylt. Du får bara 480x120 eller 520x120 beronde på om du vill ha med eller utan EU-märke.

Ja, vi är jätte off-topic.