Visa fullständig version : Billjuds tävling östhammar 26/7 2008
Team tondöv i samarbete med emma kommer att ordna en tävling och träff i östhammar iår igen men denna gång så kommer tidningen gatbilar att ha sin avslutning hos oss,så det kommer att bli mycke roliga bilar att titta på,kan vi inte försöka att komma ner och visa upp våra fina skodor??säg till mig så fixar jag en plats där vi kan hålla till,tidingen gatbilar och blisport kommer att gör repotage om detta evenemang....//jockeg
Skulle juh va kul, tar juh bara runt 1.45h enl eniro att åka dit.
Svärfarsan bor i Grisslehamn och svärmor i Hallstavik, så chansen är
stor att man är i närheten då...
Hur ser det ut med detta event?
Blir det fortfarande av?
Det skulle vara kul med en liten roadtripp.
TS_Edition
2008-06-12, 22:01
Den infon jag har fått så blir det av.
Självklart så blir det av... Men jag måste veta hur många som kommer ifrån våran fina klubb....gatbilar kommer förbi med sin tour....samtidigt så är det en båttävling på fjärden...typ 60ekipage.och vi har en Emma tävling oxå....så kom och titta och ha en fin dag..ps bilsport och tidningen gatbilar ska göra ett repotage om detta...samla ihop ett gäng fina rs bilar och kom upp!!!jag ska tävla i billjud med min kärra...skicka ett pm om du/ni kommer så jag vet hur många vi blir så jag kan boka plats
PM skickat.
Men vilken tid börjar det hela?
kolla på våran hemsida för mera info...www.teamtondov.se.vi drar igång vid halvnio typ...
SkodaVRS
2008-07-24, 21:06
Hur många är det som kommer på lördag ?
Sket sig tvärt med fastlands-resan... :(
Trevlig dag i solen igår.
5 RS bilar var där, men alla var inte medlemmar i klubben (kommer att bli). Solen gassade hela dagen och tillslut blev det lite jobbigt att gå omkring där. Vi hällde i oss massa vatten men jag var tvungen att lägga mig ner ett tag för att inte få solsting.
Det var en hel del bilar där, tävlingar i ljud pågick hela dagen både i högljud och välljud (lite mör i öronen blev man). Gatbilar tour var där med en hel del bilar och på fjärden utanför var det båttävlingar.
Lägger upp lite bilder senare.
Låter som en lyckad dag! 8-)
vi hade en riktigt fin dag....varmt som bara den..men mycke folk.för min del så vart jag total sågad på ljudet men har ju "bara"ställt ljud i ca 1 timme på fredags kvällen pga slutstegs byte på torsdag kväll....//jockeg
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.