handdator

Visa fullständig version : Radar/Laser Detector/Scrambler....

Holst
2008-03-19, 21:46
Är det någon som vet vart man kan köpa Radar/Laser varnare, Detector/Scrambler.
ex. Rocky Mountain KAT-DLS315/340

har sett en hel del sidaor från USA men det verkar struligt och svårt att beställa.

Någon här som vet vart jag kan få tag på det. 8-)

Skicka mig PM så att det inte blir irritationer på det länkas till diverse sidor.

Chippe
2008-03-19, 22:17
Hehe, jasså du.

Jag vet tyvärr inte var man kan köpa sånt, men du vet väll att det är förbjudet att använda i Sverige? :D
Jag tror tillochmed att det är förbjudet att sälja i Sverige.

juanito
2008-03-19, 22:34
Hehe, jasså du.

Jag vet tyvärr inte var man kan köpa sånt, men du vet väll att det är förbjudet att använda i Sverige? :D
Jag tror tillochmed att det är förbjudet att sälja i Sverige.
Stämmer bra det. Riktigt rejäla böter ger det också...
Jag har frun som ersätter alla de funktionerna. :-)

Lorre
2008-03-19, 23:14
Sen när var folk 100% lagliga? hehe

possente
2008-03-19, 23:49
har för mig att vi inte får prata olagligheter här :shock:

maverick
2008-03-20, 08:20
Stämmer. Forumets regler säger att användaran får inte göra sig skyldiga till upvigling, viket detta är.

Det är olagligt att sälja och inneha radar/laserstörare i Sverige.

Lorre
2008-03-20, 12:05
Waah! Lås tråden! hehe

Goffen
2008-03-20, 17:04
Och då vi har en hel forum del som är dedikerad till att skryta om hur vi kört ifrån div bilar i långt över tillåten hastighet så tror jag vi lämnar moraltanten hemma och tar med oss den goa tanten som kan svara på frågan istället. Mao HÅLL ER TILL TOPIC

Theo 4x4
2008-03-22, 21:32
Och då vi har en hel forum del som är dedikerad till att skryta om hur vi kört ifrån div bilar i långt över tillåten hastighet så tror jag vi lämnar moraltanten hemma och tar med oss den goa tanten som kan svara på frågan istället. Mao HÅLL ER TILL TOPIC
Så sant goffen,så sant.... ;) bra där! 8-)

Overdose
2008-03-23, 01:10
http://www.scanshop.se/Shop/Index.php

Där hittar du det du söker :)

possente
2008-04-07, 17:41
jtds låste en tråd så fort det bara nämdes thepiratebay

Holst
2008-04-07, 19:04

Goffen (Site Admin) har redan kollat denna tråd, och du har redan på pekat detta en gång.
Räcker inte det så får du väll Rapportera denna tråd/inläggen. Vet inte vad du hakar upp dig på?
Det är inte olagligt att ställa en fråga i forumet.

juanito
2008-04-07, 20:30

Goffen (Site Admin) har redan kollat denna tråd, och du har redan på pekat detta en gång.
Räcker inte det så får du väll Rapportera denna tråd/inläggen. Vet inte vad du hakar upp dig på?
Det är inte olagligt att ställa en fråga i forumet.
Nej, men att hänvisa till olagligheter är det...

possente
2008-04-07, 22:23
jag bara gav det som exempel, inget jag hakar upp mig på men olagligheter som olagliheter.

Goffen
2008-04-07, 22:35
Vad jag vet är det inte olagligt att köpa en laservarnare men att använda den är det och det är inte det denna tråden handlar om. Däremot finns det inget lagligt med thepiratebay, ge er nu. mvh

Larsson
2008-04-17, 22:03
Själv skulle jag gärna vilja ha en batteridriven varnare som man lätt kan stoppa i fickan utan strul med sladdar och som då dessutom ligger kvar lite bättre utan att man behöver trixa med fästannordrningar.
Tittade i länken som var postad tidigare i tråden och Whistler xcs-800 verkar vara ett bra alternativ. Skulle dock helst köpa den direkt av någon då det känns lite "sådär" att handla något över nätet med sitt kort när man vet att det man beställer är olagligt att äga.
Man har ju s.a.s inte så mycket att komma med om man skulle bli blåst.

Holst
2008-04-18, 09:52
Traderamotor model RMR-DLS315, jag vill ha tag på RMR-C435, fast det verkar vara svårt......

Karlzzon
2008-05-01, 00:00
Jag vill ha !"!!!!!!!!!!! ge mig en sån !!!!!!!!!!!! NU NU NU NU NU .

Ville bara säga att det jag gör nu ÄR inte OLAGLIGT!!"!!!!!!!!

possente
2008-05-01, 23:23
är vi 5 stycken som är sugna så kanske vi kan pressa han på priset lite? fast det kanske blir dyrare om en ska få llt skickade till sig sen skicka de vidare??