Visa fullständig version : Lacka om bilen
Hej jag skulle vilja lacka om min RS -03 diamants silver färg undrar vad hela kalaset går ut på att lacka om hela bilen men bara utvändigt
:mrgreen:
M.V.H FareRS
Hej jag skulle vilja lacka om min RS -03 diamants silver färg undrar vad hela kalaset går ut på att lacka om hela bilen men bara utvändigt
:mrgreen:
M.V.H FareRS
Räkna med ca 25.000:- när man lackar om bilen i samma färg.
Oj oj oj det var saftigt går det inte att få det biligare svart då jag hade tänkt runt 12.000 kr max men det kanske är omöjligt ? :shock:
Om du har bekanta eller familj någonstans i övriga europa så kan du komma mycket billigare undan.
Jag tänkte lacka om min bil snart, har bekanta i Ungern som lackar.
Hela bilen in och utvändigt, annan färg till och med för 8000:-
Lika proffsigt om inte bättre än här.
Ju visst har jag bekanta i Bosnien i Sarajevo funderar på om jag inte skulle lacka billen där nere som sagt kommer nog komma unda mycket biligare runt 6.000-10.000 kr för hela bilen så undra om man inte ska vänta tills des att man åker dit ner :D
Oj oj oj det var saftigt går det inte att få det biligare svart då jag hade tänkt runt 12.000 kr max men det kanske är omöjligt ? :shock:
Svart? Jag trodde du skulle ha silver?
http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/k035.gif
Jag ska ha silver men jag menar göra arbetet svart behöver ingen kvitto :)
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.