Visa fullständig version : snart kommer den
micke_petersson
2008-03-28, 15:04
nu är den på väg... vi är beräknade att få barn 22 mars... har gått över tiden nu med 6 dgr... det har varit en jobbig väntan nu de dagar över tiden... men nu är den på väg... 01:45 inatt så började värkarna... vid 8.30 imorses åkte vi till bb... dom kollade allt o dom sa att det är på gång... men inte riktigt än o då vi bor 2 min bilfärd från bb så kunde vi lika gärna åka hem... nu sitter jag i soffan.. sambon ligger i soffan jämte o vrider sig av värkar... så snart så åker vi upp...
första barnet för oss båda... så lite smått spänd börjar man bli nu.... men så jävla häftigt alltså...
så håll tummarna ikväll o inatt för oss är ni snälla.. ;)
storalillen
2008-03-28, 15:05
Lycka till ! ! !
Lycka till.
Hoppas på att bli morfar någon gång ;)
Gött mos Micke
håller alla tummar här i Sunnanå™
hoppas allt går bra för er, lycka till!
Lycka till!
Mitt första barn kommer att komma i September... huuh... bara jag inte behöver kompromissa bort min Fabia!! :D :twisted:
STOOOOR grej i livet. Hoppas allt går bra. Har du tur så gråter du inte när allt är klart. Jag bölade som en gris.
Grattis grattis! Hoppas allt går bra!
Vi håller tummarna och tänker lite extra på er mellan ölen.... ;) Skämt åsido,hoppas det går bra för er alla tre!!
Hälsningar från oss på jobbet!!
Kan tyvärr aldrig få uppleva den känslan, men lycka till!
Hoppas allt går bra för er!
Lycka till med allt!
silverbane
2008-03-29, 09:07
Gött! Hoppas allt går bra. Jag har en illbatting på snart 16 månader. Känns som om det var igår han "ploppade" ut :D
Juanito :cry:
micke_petersson
2008-04-01, 06:58
tack alla !!!!
tack alla !!!!
Vad blev det?
upp med bild på arvingen
|
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.