handdator

Visa fullständig version : Larm och fälg fråga

Poyjs
2008-04-02, 15:51
Tja folks!
Första frågan är säkert lätt att ta reda på men om någon vet direkt så svara typ bara ja eller nej.
Har köpt nya fälgar men dom sticker typ ut lite lite lite..vi snackar om 0.5 cm om ens det,,,, kommer det att bli en 2.a på bes?

Sedan huvudfrågan då: Jag bor tyvär i ett område eller nära ett område där det bor mer eller mindre kriminella personer, dessa har tillvana att ta sig till våran parkering o göra sin hobby, nämligen sno saker och pajja, då jag inte vill att min bil ska bli varken snodd eller sönderslagen så tänker jag införsksaffa mig ett bättre larm än det som sitter i nu! Så om någon vet ett larm, som har då både larm för stötar och sen ringer upp min mobil på något sätt?...finns väl?= Så om någon vet ett bra larm så tipsa gärna.

Tack så länge!

Jonas
2008-04-02, 18:51
Gå in på autokatalogen.se och sök artikel på ditt reg.nr och du finner Defas alla larm.Det är bra grejer som funkar!

juanito
2008-04-02, 19:00
Jag har monterat "Laser"-larm i flera bilar. Funkade också bra.

maverick
2008-04-02, 21:50
Defa T70C är ett mycket vanligt larm som kan byggas ut i all evighet (nästan). GSM-sändare, lutningssensor, GPS, spänningsbevakning, glaskross, rörelsesensor osv osv osv.

togoje
2008-04-03, 09:49
Defa T70C är ett mycket vanligt larm som kan byggas ut i all evighet (nästan). GSM-sändare, lutningssensor, GPS, spänningsbevakning, glaskross, rörelsesensor osv osv osv.

Cargard T70C eller............. :?:

Draco
2008-04-03, 13:54

jepp

maverick
2008-04-03, 14:40

Helt rätt. Defa är fel av mig.