Visa fullständig version : Milotec sportgrill.
Är det nån skillnad på dessa 2 sportgrillar förutom att mer delar kommer till den ena grillen till nedre delen av fronten(röda bilen)? Tänkte mer på nätena ser annorlunda ut har jag fått för mig. Går det att byta ut nätet mot ett annat?
Större maskor på den övre bilden enligt mig. Plus att den övre är silver medans den andre är svart.
Dom ska gå att byta ut, bara att köpa nya galler och montera dit.
Jag har för mig att båda dom övre är likadana i ramen, det är bara nätet som diffar. Du kan köpa eget nät och trycka dit hur enkelt som helst, du klämmer bara fast den mellan ramen och den tunna kromade listen som sitter fastskruvad i ramen.
ok. Ser dock ut som om den grillen på den röda bilen har mera böj på den övre delen så att säga(se bilden), mot vad den andra har. Sen e ju den ganska mycket billigare den grillen med mera delar än den andra...konstigt. Man kanske borde köpa den med mer delar för då kan man kanske i framtiden montera på dom oxå. Tycker att grillen på den röda ser lite bättre ut,dock ska det vara svart nät.
Bara en personlig synpunkt: Hur kan man tycka att myggnät är snyggare än orginalet?
Jag tycker bara det ser billigt ut. På 60-, 70- och 80-talet byggde vi rörgrillar eller plattjärnsgrillar.
Rätt gjort blir det mycket snyggare.
Men det är som sagt min personliga åsikt.
RS Racer
2008-04-05, 20:42
Jag har ett liknande nät på min grill/front ;)
Köpte det på realcar om du är intresserad finns i silver oxå!
Jag har ett liknande nät på min grill/front ;)
Köpte det på realcar om du är intresserad finns i silver oxå!
Har du nån riktig närbild på nätet?
Cashmeifyoucan
2009-09-05, 10:33
Nån som vet nått bra ställe som har en sportgrill passande min octavia combi -07 RS? Den är diamantsilverfärgad och skulle helst vilja ha ramen på grillen i samma färg som bilen med svart emblemlöst nät.
mvh,
micke
Rs_Marcus
2009-09-05, 10:38
Nån som vet nått bra ställe som har en sportgrill passande min octavia combi -07 RS? Den är diamantsilverfärgad och skulle helst vilja ha ramen på grillen i samma färg som bilen med svart emblemlöst nät.
mvh,
micke
Grillar är allt som oftast olackade, så det får du lämna in för att göra. Kolla milotec, vet inte om dom har till oct 2 men kolla där...
Mikael1977
2009-09-05, 15:22
mvh,
micke
Jag fick höra att Milotec inte säljer till privatkunder i sverige, men det gör däremot superskoda:
http://www.superskoda.com/octavia-ii/sportgrills/
Lite OT, men ska ditt nick vara cash eller catch me if you can? ;)
maverick
2009-09-06, 17:45
Milotec säljs via Stockholm car styling.
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.