Visa fullständig version : Repad bakskärm....inte mycket men tillräckligt!!!
blir så jävla sur när man kommer ut till bilen och ser detta.
[attachment=0:34zxw7ol]bakskärm_vänster.jpg[/attachment:34zxw7ol]
Någon som har gjort något när dom har gått förbi bilen på P-platsen, så jävla surt.
Extra tråkigt när bilen nästan är ny.
har jag tur så går det att polera upp. ska visa upp den på måndag så att dom får bedömma om det går.
Det är inte djupt, har precis gått genom lack.
Surt värre!
Har fått liknande under vintern. Linköping är en värdelös stad att ha bil i. Sista skiten jag hittade var en 2dm lång repa på förardörren. Lyckades polera bort lite av den....den är inte så framträdande längre iaf.
Hoppas du lyckas få bort dina repor!!
Fan va illa.
Hopps verkligen du lyckas polera upp det mesta av det.
Även när det inte blir så mycket kvar när man polerat lite så är det en sak man irriterar sig riktigt mycket på varje gång man ser bilen.
TS_Edition
2008-04-06, 11:25
Det där kanjag polera bort till dig utan problem och utan kostnad Patrik.....men då får du svänga förbi ut mot värmdö
Det där kanjag polera bort till dig utan problem och utan kostnad Patrik.....men då får du svänga förbi ut mot värmdö
tack tobbe, hör av mig på mobilen.
illa.. Värdelöst dedär...
Sj tycker ja det dyker upp mer o mer små saker på bilen.. Bor juh mitt i stan men ja önska jag kunde ha bilen lång från folket.
Hade en caddy tidigare som arbetsbil, kom ner på morgonen och upptäckte att nån slagit in framrutan... Hoppas tobbe löser detdär :P
illa.. Värdelöst dedär...
Sj tycker ja det dyker upp mer o mer små saker på bilen.. Bor juh mitt i stan men ja önska jag kunde ha bilen lång från folket.
Hade en caddy tidigare som arbetsbil, kom ner på morgonen och upptäckte att nån slagit in framrutan... Hoppas tobbe löser detdär :P
det tror jag att han gör.
har varit med om detta förut när jag har parkerat på jobbet fast då är det dörr uppslag, en del verkar inte fatta att det står en bil på platsen bredvid.
Hej!
Jag har upptäckt en del små märken här och där på bilen också och tänkte jag skulle polera upp det.
Men jag tänkte kolla med er här inne vilken polering ni kör med?
Vilken tycker ni är bäst och kan rekomendera mig?
Jag har kört med Buffer 2000 från http://www.pingens.se
Och en biltema maskin med dubbla huvuden för 300kr
Men om det bara är små märken m.m. så finns det andra medel du kan köra med från den sidan. Buffer 2000 är även för oxideringar m.m i lacken, mitt tak blev som nytt när jag körde på det. Nu till sommaren tänkte jag köra en vända till med maskin och denna gång ska jag använda riktiga polerhuvuden, inte dem som följde med maskinen.
Hej!
Jag har upptäckt en del små märken här och där på bilen också och tänkte jag skulle polera upp det.
Men jag tänkte kolla med er här inne vilken polering ni kör med?
Vilken tycker ni är bäst och kan rekomendera mig?
Ok. Men jag ska genast kolla in sidan. Tack för ditt svar chippe
super stort tack för din hjälp idag Tobbe.
Hur blev resultatet? Fick ni bort det helt?
Hur blev resultatet? Fick ni bort det helt?
Nej, det var lite djupt men är klart nöjd. Nu syns det bara i viss vinkel. har ingen bild på hur det blev.(kommer)
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.