handdator

Visa fullständig version : Kylfläcktarna

Rickard Timsfors
2011-07-16, 16:35
Vilken fläckt ärför ac och vilken är för motor? Sett inifrån bilen, höger eller vänster? Min vänsta går nämligen inte igång trots värmen ute

maverick
2011-07-16, 18:13
Med tanke på att kondensatorn är lika stor som kylaren så går väl båda fläktarna till båda funktionerna?

Rickard Timsfors
2011-07-16, 18:53
Jag vill minnas att den ac drivna slår på när kompresson är aktiv. Den högra fläckten sett inifrån bilen snurrar på och stannar inte vid hög temp. Den vänstra e död och påverkas verken av ac frånslag eller högmotortemp nu på sommarn. Tre sladdar men vilken av givarna startar kylfläcken till motorn. Har bytt en termogivare uppe på en kylarslang som var N52 vill jag minnas. Om annars sitter den på kylar slang precis sidan om batteri och motorkåpan

Rs_Marcus
2011-07-16, 20:57
Jag vill minnas att den ac drivna slår på när kompresson är aktiv. Den högra sett inifrånbilen snurrar på och stannar inte vid hög temp. Den vänstra e död och påvärkas verenan ac frånslag eller högmotortemp nu på sommarn. Tre sladdar men vilken av givarna startar kylfläcken tillmotorn. Har bytt en termo uppe p en kylarslang som var N52 vill jag minnas. Om annars sitter den på kylar slang precis sidan om batteri och motorkopan

Du får ursäkta om jag är trög, men jag får verkligen inte ihop den där texten?:P Skulle du kunna förtydliga vad du menar?:)

Rickard Timsfors
2011-07-16, 22:04
Du får ursäkta om jag är trög, men jag får verkligen inte ihop den där texten?:P Skulle du kunna förtydliga vad du menar?:)

Det står allt in dock har fingern sluntit lite på iphonen

Rickard Timsfors
2011-07-16, 22:07
Editerat senaste text