handdator

Visa fullständig version : Flickvän påkörd(bilen) MGrön Volvo H**304 STHLM

jiMz
2008-04-10, 23:11
Som topic lyder.
Fick ett samtal av tjejjen runt 17 tiden. Att nån kört in i henne och SMITIT!!!!
Förbannades idioter!! Stryk ska dom ha!!

Så allt jag vet, är att det var en Mörkgrön volvo 850 (har hon, samt ett vittne sagt). Regnr H** 304, men bokstäverna är vittnet lite osäker på..
Hon körde en Silver Octavia RS.

Detta inträffade korsningen Fleminggatan/St:Eriksgatan. Volvon fortsatte ut mot Odenplan..

Inte så lätt o hitta bilen men vem vet kanske man har nån tur..

Chippe
2008-04-11, 07:47
Fy fan vilka idioter det finns.

Jag håller koll både i Solna/Sollentuna och Haninge trakten.

Goffen
2008-04-11, 08:40
Ge förslag på vad den kan tänkas ha för reg nr så kan jag slå i bilregistret och se vad det är för bil ......

Chippe
2008-04-11, 09:21
Från Zatzy:

HEC304, fast det va en bil i munkedal
HFC304, va fel bilmodell

Så det är något i den stilen.

silverbane
2008-04-11, 13:27
Jag förmodar att 850:n är skadad i fronten då?

jiMz
2008-04-11, 15:49
Tack för stödet gubbs!
Ja, jag förmodar de.. Kanske inte så kraftigt, men enligt vittnet hade volvon en buckla på bakluckan.
Men Skoda måste ju tillverka nå grymmt tåliga bak/front.. Var inne hos meken ida o han menade på att plasten bara "studsat" måste väl kolla hur det ser ut under.. Men repig/skrapad vart baken(!!) inte hunnit kolla så noga än.
Dock så blir den fixad här snart. Nämligen en buss som prejjade henne i vintras (får förbjuda henne att köra bil :p)
så baken, skärmen och höger bakdörr ska ju redan in på lagning.
Lite tur i oturen :evil: För får dom inte tag på den skylldige, får man själv betala en självrisk till trafikförsäkringsföreningen :shock:

juanito
2008-04-11, 18:32
De tar väl 2000:-, har jag för mig?