handdator

Visa fullständig version : V-låda

x3m
2011-08-16, 19:56
tja! Matte heter jag och är ny här! jag har ett problem med 3ans synkring på min bil och undrar vad som e änklast! byta låda eller renovera?billigast! eller sitter någon utav er alla kanske på en bättre beggad låda!? tacksam för alla svar!

Mvh x3m/matte!:geek:

Chippe
2011-08-16, 20:06
Hej och välkommen :)

Om du skriver bilmodell och årtal på den så kommer det att bli enklare att få svar på dina frågor :)

Skriv gärna det i din signatur eller likn, så är det alltid med när du skapar inlägg.

x3m
2011-08-17, 07:55
Hehe chippe!! Vet inte vad jag tänkte på när jag gjorde inlägget! Hehe .. Tack ja jag har en octavia rs 2003! Jag ska ändra min profil senare!

maverick
2011-08-17, 10:35
Skriv gärna det i din signatur eller likn, så är det alltid med när du skapar inlägg.

Precis som du gjort menar du? ;)

Mikael1977
2011-08-17, 10:37
Precis som du gjort menar du? ;)

*Kabaam!* :)

Chippe
2011-08-17, 12:44
Jajajaja ;) det stod juh förrut iaf ;)

Nu står det juh iaf att jag kör V8 ;)

Ingen som bryr sig om min pundarhäck ändå ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

David L
2011-08-17, 13:32
tja! Matte heter jag och är ny här! jag har ett problem med 3ans synkring på min bil och undrar vad som e änklast! byta låda eller renovera?billigast! eller sitter någon utav er alla kanske på en bättre beggad låda!? tacksam för alla svar!

Mvh x3m/matte!:geek:

Klart du ska behålla lådan och byta synkring. En annan begagnad låda kan ju vara lika dålig eller sämre till och med, och så kul är det inte att meka..

Hör av dig om du behöver få lådan fixad.

x3m
2011-08-17, 18:13
Klart du ska behålla lådan och byta synkring. En annan begagnad låda kan ju vara lika dålig eller sämre till och med, och så kul är det inte att meka..

Hör av dig om du behöver få lådan fixad.
Tack David för dom visa orden :lol: vad vill du ha, eller vem det nu är för reperationen?

Mvh Matte