Visa fullständig version : Plastknopp som håller fast mattan, går att köpa?
Hejsan,
Det här blir mitt första inlägg sedan forumet gjordes om. Var som så att jag rengjorde golvet idag och lossade då på orginal tygmattorna. Troligtvis lossade jag för dåligt på den övre på förarsidan och ryckte med den lilla plastknoppen som man "låser" fast mattan med.
Ack en sån liten detalj men störande när den saknas. Min fråga är då följande om dem säljs löst hos Skoda ?
Tack på förhand.
/Mikke
maverick
2008-04-14, 21:16
Jag har inte lyckats få tag på dem lösa. Hittar du dem får du gärna tala om det, för jag saknar totalt 5st.
possente
2008-04-14, 21:38
jag saknar 2 stycken. är antagligen skroten som gäller om man ska hitta några.
Fota hur den ser ut så kan jag se om jag har något liggandes på jobb
vet ej om det är rätt men den har benämningen "vridknapp" och är i kategorin mattor och klädsel.
1U9 861 385
Jag har inte lyckats få tag på dem lösa. Hittar du dem får du gärna tala om det, för jag saknar totalt 5st.
Finns i Hässleholm på BilCentrum.
maverick
2008-04-15, 16:46
Långt att köra endast för det lilla.
possente
2008-04-15, 17:30
ska till mitt kontor i krisitanstad i veckan så kankse tar en tur in om. Vet du vad dom kostar??
maverick
2008-04-15, 20:03
ska till mitt kontor i krisitanstad i veckan så kankse tar en tur in om. Vet du vad dom kostar??
Hade varit kanon! :)
Har funnits iaf, jag köpte på Skoda för ca 3 år sedan.
Ring ditt och få dom att skicka på posten ? :ugeek:
maverick
2008-04-16, 12:44
Ring ditt och få dom att skicka på posten ? :ugeek:
Kan man ju göra. :?
Så nu har man köpt dem. Åkte till skroten och rensade en hel bil på dem små knopparna. Betalade 10 kr för dem :D
maverick
2008-04-17, 19:45
Efter 30min letande hittade VAG i Landskrona dem i datorn. Jag köpte alla 7 som fanns i Sverige. :D
11,40st tror jag de kostar. Kommer hem på måndag.
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.