Visa fullständig version : MECA-dagen i Haninge 31 Maj
Meca i Haninge kommer att hålla sin årliga "träff" den 31 maj utanför deras lokaler här i Haninge
http://www.mecahaninge.se/cms/index.php ... 6&Itemid=1 (http://www.mecahaninge.se/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=1)
En bromsbänk kommer att finns på plats, och för 350pix kan man få sin bil bromsad.
Vill man ställa ut så får man anmäla sig före.
Vad säger ni? ska vi dra till en bunt skoda?
Jag tänkte nog bänka bilen iaf.
fan nice :D de ska jag oxo göra innan ja hinner trimma bilen :P
secret692
2008-05-14, 13:01
Jag kommer nog förbi också.
Skall på Kiss den 30:e maj och det inte blir för hårt där :twisted: :twisted: :twisted:
Bänkningen startar redan vid 08.00 Men själva träffen startar vid 10.00
Vill man bänka så går man in i butiken och betalar samt får en köplats.
Jag kommer nog försöka vara där rätt tidigt, inte 8 kanske men strax innan 10.
secret692
2008-05-14, 13:10
Fan jag skulle vilja sänka bilen innan den dagen med.
Är nog där vid 10:00 om jag kommer.
Vi är ju ett gäng i Haninge trakten som skulle kunna träffas lite då och då med bilar eller över grill med bira och en massa ljug.
Fan jag skulle vilja sänka bilen innan den dagen med.
Är nog där vid 10:00 om jag kommer.
Vi är ju ett gäng i Haninge trakten som skulle kunna träffas lite då och då med bilar eller över grill med bira och en massa ljug.
Jodå, det händer faktiskt :) Vi brukar samlas vid vegabaren lite då och då under sommrarna.
Men vi ses vid MECA.
Tur för bromsbänken att vi inte kan komma... :twisted:
nice nice då ses vi där chippe ';):P
Det var där som Karlzzon bänkade sin andra Fabia RS med KCR box fullt uppställd. Kanske inte helt tillförlitlig bänk men den visade 175 hp/432 Nm
Vore kul att testa den bromsbänken. Ska till Vtech o bromsa bilen nästa vecka. Och sedan se skillnaden.
kommer dit vid nio vill väta hur mycket hk min bil har mvh jarmo
Det verkar som om det kommer några skodor från klubben :)
Jag kommer att försöka vara där strax innan 10 för att boka plats i bänken. När dyker ni andra upp?
Jag kommer att försöka vara där strax innan 10 för att boka plats i bänken. När dyker ni andra upp?
Putsa taket först!!! :-)
Putsa taket först!!! :-)
Jag tänker inte ställa ut härket... bara bänka sen parkera där ingen ser ;)
kostade om man ska ställa ut bilen oxo ??? eller e de ba slänga den nånstans??? fan ja glömde meca dagen :D måste springa och boka tid...... :P
Kostar inget att ställa ut, men man behöver anmäla sig.
i see måste fixa de då :=)
Karlzzon
2008-05-20, 21:00
Jag kommer nog förbi en sväng me!!! Ev kommer det att va en Vtech bänk på plats!!!
Jag kommer nog förbi en sväng me!!! Ev kommer det att va en Vtech bänk på plats!!!
2 bänkar? eller 1st vtech bänk? För jag vet att de har haft en annan äldre bänk som de har kört med tidigare.
Karlzzon
2008-05-20, 21:10
2 bänkar? eller 1st vtech bänk? För jag vet att de har haft en annan äldre bänk som de har kört med tidigare.
Om det blir som jag har hört så skall det va 2st bänkar!!!!
Godzilla
2008-05-21, 00:06
Det där måste man göra :twisted: ,kul kanske man träffar trevliga RS klubb medlemmar :) ses
secret692
2008-05-30, 10:02
Imorgon är det dags.
Hur många kommer nu då????.
Skall iväg snart och tvätta bilen.
jag kommer!
Vet dock inte om jag ska bänka eller ej, den ska ej ställas ut iaf.
Jag har annat för mig i morgon så jag kommer inte.
secret692
2008-05-30, 14:46
Jag skall inte heller ställa ut men måste ju vara fin när man skall bort :D
Hoppas inte den blir täckt av pollen inatt bara.
Karlzzon
2008-05-30, 20:09
Jag kommer !!! skall jobba med att bänka bilar om Vtech bänken dyker upp!!!!
Kanske hinner jag ändå. Sugen på en bänkning
madetomeasure
2008-05-30, 23:24
jag jobbar till 4 imorn... hur länge kommer ni vara där?
va i järfälla, de va :S men hoppas på imon :) hoppas ja kommer se ett par RS imon nåt jag inte gjorde idag :mrgreen:
imported_jonis
2008-05-31, 00:18
Jag kommer oxo att jobba med bänken om jag orkar ta mig upp..
Ska försöka komma ihåg att köpa med lite dricka med tanke på att det nog kan bli varmt i morgon...
Kom gärna och säg hej,. även om rykten säger att det ska komma mycket folk och därigenom bli mycket att göra..
Om ni kommer får ni gära ta lite bra kort på oss när vi bänkar bilar!
/j
jag jobbar till 4 imorn... hur länge kommer ni vara där?
Det låter lite sent, men hör av dig så får vi se.
Karlzzon
2008-05-31, 14:18
Nu sitter jag i bilen i skuggan!!!! det är varmt att krypa under bilar o spänna fast dom!!!!
Tack för idag ni som var på plats, Trevligt och träffa er alla :) och jag är supernöjd med resultatet :P så länge den vissar över 180hk orginal så :D
secret692
2008-05-31, 16:12
Kom precis från Meca-dagen.
Trevligt att träffa Karlzzon, Chippe, Furby, Jonis, TS_edition och Keyvan.
Bänkade bilen också.
240 hk
358 Newton.
Är nöjd med detta.
Hoppas vi ses snart igen.
Ja vädret kan vi inte klaga på iaf :)
Bilder kommer upp senare.
Ja, det var kul att träffa alla. Hittade säkringen till slut så att det blev en bänkning. Både effekt och vrid blev lågt så något verkar inte lira riktigt. Återkommer med siffror.
Karlzzon
2008-05-31, 18:53
Ja det va jätte kul me en mini mini RS-träff!!!!! nu blire grillning och malt-dryck!!!!
imported_jonis
2008-05-31, 19:25
Trött och aningen sol Bränd men nöjd med dagen,
Massa trevligt folk och mycket fina bilar.
Ska lägga upp lite bilder under kvällen!
Tack alla som kom
/J
Några bilder från mig. Allt var proffsigt skött av Vtech. Hörde att bänken ska upp på annat ställe i Sthlm nästa helg.
TS_Edition
2008-05-31, 21:37
Riktigt trevlig dag.....vädret ska man inte klaga på men man kan väl säga att solskyddsfaktor 100 hade varit nåt för idag att ha! :) ....Kul att se nya ansikten från klubben också.
secret692
2008-05-31, 21:42
Riktigt trevlig dag.....vädret ska man inte klaga på men man kan väl säga att solskyddsfaktor 100 hade varit nåt för idag att ha! :) ....Kul att se nya ansikten från klubben också.
Vart det något pris för dig????
det va rikgtigt trävlig dag bortse att bilen knasade vid bänkning fick 193,4 hk i morton något fel på chipningen ska komma med mera info när allt är ok mvh jarmo :cry:
TS_Edition
2008-05-31, 21:54
Vart det något pris för dig????
Ingen aning :lol: ....jag åkte innan prisutdelningen.
imported_jonis
2008-06-03, 01:56
det va rikgtigt trävlig dag bortse att bilen knasade vid bänkning fick 193,4 hk i morton något fel på chipningen ska komma med mera info när allt är ok mvh jarmo :cry:
har info till dig om din bil. ring mig på 070 777 81 11
Här kommer lite bilder från dagen..
http://www.vtech.se/meca/index.html
secret692
2008-06-03, 10:10
Bra och fina bilder. Speciellt på Octavian RS combin som är raceblå :D :D :D
:D Mycket bra bilder :D Super nöjd :mrgreen: Chipppppeee när kommer dina bilder :P
:D Mycket bra bilder :D Super nöjd :mrgreen: Chipppppeee när kommer dina bilder :P
När jag hunnit redigera lite :mrgreen:
Bättre sent än aldrig :D
Här är några bilder iaf.[attachment=0:13ciczlk]TS_1.JPG[/attachment:13ciczlk][attachment=1:13ciczlk]secret.JPG[/attachment:13ciczlk][attachment=2:13ciczlk]Jarmo.JPG[/attachment:13ciczlk][attachment=3:13ciczlk]Falcon.JPG[/attachment:13ciczlk][attachment=4:13ciczlk]camaro.JPG[/attachment:13ciczlk][attachment=5:13ciczlk]Alfa.JPG[/attachment:13ciczlk]
Och min favvo bild :D[attachment=0:1sfvc579]Karlzzon.JPG[/attachment:1sfvc579]
imported_jonis
2008-06-10, 23:21
Najs bilder!
Najs bilder!
Tack :)
Glömde säga att Falconen är min polares bil (min "hovmekaniker"), den är från -64-65 nångång och har en modern V8 på ca 250hk (inte så mkt kanske, men bilen väger inget).
secret692
2008-06-11, 09:26
Ja alltid kul med bilder.
Synd bara att jag glömmer kamerna jämt :cry: :cry:
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.