Visa fullständig version : INFÖR: BROSTUGAN 28/5
madetomeasure
2008-05-27, 22:06
Jaha då var det dags igen, nån som är på till brostugan i morgon då? förra veckan bangade alla, visserligen pga av det va lika bra framförhållning som denna gång :-P
men det vore kul om det var fler som kunde komma, tråden är startad på zatzy och garaget, förra vecka var jag enda skodan där :cry:
fint väder ska det vara och glass å kaffe serveras varje dag på brostugan ;)
om vi inte ses ha det gott!!
Vad är brostugan för nåt?
secret692
2008-05-27, 22:21
Imorgon är helt fel dag för mig men skall försöka någon annan onsdag
Ett fik direkt till vänster efter Nockebybron ut mot Drottningholm. Samlingpunkt för olika sorters fordon.
Det brukar hållas träffar där varje vecka i stort sett på sommaren, jag har aldrig varit där dock så jag vet inte ens var det ligger :P
Men jag kanske dyker upp. (om jag hittar dit)
Det brukar hållas träffar där varje vecka i stort sett på sommaren, jag har aldrig varit där dock så jag vet inte ens var det ligger :P
Om bilen håller menar du väl :?
Om bilen håller menar du väl :?
Hahaha :D
Fan, kan den rulla 7mil om dan så ska den nog klara ett besök på brostugan.
madetomeasure
2008-05-28, 12:25
klart du ska komma chippe! kan ju inte skylla på vädret iaf ;) det är busenkelt att hitta, typ precis innan slottet. efter bron ( nockeby )ta vänster ner.
Vilken tid ska man va där da?
Vid 19 så hinner jag nog spola av bilen innan.
madetomeasure
2008-05-28, 13:18
ja vid 19:00 brukar vara den "officiella" tiden på brostugan. kommer en kille zatzy som är fotograf o fotar lite..
Jag kommer med kameran vid 19 :)
Leta efter en lång kille med rsklubben t-shirt (alt en munkjacka över)
Bilen är även nytvättad. :D
madetomeasure
2008-05-28, 21:34
Hallååå!! såg inte dig chippe! och ingen annan härifrån heller?? var jag ensam där igen?
Nej jag var där 19-20
Hade du en svart RS2a kombi??
Jag såg juh dig juh! Fan du pratade i mobilen... Precis när du kom. Men sen försvann du.
madetomeasure
2008-05-28, 21:59
ja jag hade den svarta skodan! va fasiken du får ju hugga tag i mig... kollade gärnet efter skodor jue...
Här kommer beviset på att du och jag var där :)[attachment=1:1u1i2rzj]100_3340_2.jpg[/attachment:1u1i2rzj][attachment=0:1u1i2rzj]100_3358_2.JPG[/attachment:1u1i2rzj]
Jag har flera bilder men de lägger jag upp senare, för nu ska jag i säng. Ska man upp 5 så får man lägga sig i tid.
madetomeasure
2008-05-28, 22:30
Ja jäklar :-) haha, då vet jag hur din bil ser ut till nästa gång! aja chippe, ha det gött så hörs vi!!
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.