handdator

Visa fullständig version : Nattracet i södertälje 22/6 kl18.00

Chippe
2008-06-16, 16:06
Nu på söndag så kommer det vara lite "utställning" och mingel vid 18.00 på plantagen i södertälje. Sedan kommer det att vara öppet för alla att köra mot den de vill.

Jag är lite sugen på att åka dit, är juh iaf rätt sida av stan.

secret692
2008-06-16, 23:40
Jag kanske hänger med på detta Chippe

Får kolla när det närmar sig.

imported_jonis
2008-06-17, 01:31
Själv bor man ju rätt nära.. Kanske ska man ladda i lite extra i bilen :mrgreen:

Å kanske i Chippes oxo... . . . ...

Chippe
2008-06-17, 07:41
Själv bor man ju rätt nära.. Kanske ska man ladda i lite extra i bilen :mrgreen:

Å kanske i Chippes oxo... . . . ...

Kanske det kanske :D

Jag hör av mig i dagarna.

Roxnäs
2008-06-17, 18:06
Va´då???? e´de´stripp 201m eller???? kanske kommer å klämmer dit några bilar ;) ....men då måste vi lägga in ett nytt program JONIS!!!!!! "stripenladdat"
hahaha....när börjar själva körningen??? Chippe, det kanske du vet?
E´de´OK med R-däck?

Chippe
2008-06-17, 19:39
Ja det är strippkörning, antagligen 201.

Det är ett öppet race för alla, dvs ingen officiel tidtagning m.m. Man får köra mot vem man vill.
De vill dock ha en liten föranmälan om att man ska köra.

Men detta är i huvudsak en trevlig tillställning med lite utställning och lite race.

http://www.zatzy.com/stockholm/327693-i ... -race.html (http://www.zatzy.com/stockholm/327693-infoer-nattracet-soedertaelje-22-juni-oeppet-race.html)

jarmo
2008-06-17, 21:32
kommer om det inte regnar mvh jarmo :)

keyvan
2008-06-17, 21:49
kanske kommer oxo ska skaffa ett par R-däck innnan o slänga på mina 16" :)

195/50 16 MH där däcken men ja tror mina fälgar har gummi på 205,50,16 passar då inte eller ?

madetomeasure
2008-06-17, 22:18
kommer nog med! kul om det blir ett gäng rs:ar :-)

Karlzzon
2008-06-17, 22:35
Jag får väl ta ned Fabian å köra ifrån er allihopa!!!!!!!!!!!hehe

Drömma kan man ju!!! kanske kommer !!! har gäster den helgen men dom kanske har åkt hem då :? :?

secret692
2008-06-18, 10:30
Kanske skall träffas ett gäng i Haninge/Västerhaninge och bege oss nedåt samtidigt?

Chippe
2008-06-18, 13:24
Kanske skall träffas ett gäng i Haninge/Västerhaninge och bege oss nedåt samtidigt?

Låter inte alls dumt.

Slingerbulten dit kanske?? Då kan vi juh träffas vid Västerhaninge station, stora parkeringen på andra sidan spåret (från centrum sett). Vid 17.30 kanske?

secret692
2008-06-18, 14:05

Låter inte alls dumt.

Slingerbulten dit kanske?? Då kan vi juh träffas vid Västerhaninge station, stora parkeringen på andra sidan spåret (från centrum sett). Vid 17.30 kanske?

Kan bli kanon.

Bara kolla väder och vind samtatt man blivit nykter hihi

Chippe
2008-06-18, 15:11
Hmm, ser ut att lbi halvklart med risk för nån skur i södertälje på söndag. 17grader.

Nåja det hinner säkert ändra sig några gånger tills dess.

secret692
2008-06-21, 12:57
Hur många är på imorgon då?

17:30 vid Västehaninge station låter bra för mig iallafall

Chippe
2008-06-21, 17:16
Hur många är på imorgon då?

17:30 vid Västehaninge station låter bra för mig iallafall

Jag kommer dit till 17.30

Karlzzon
2008-06-21, 22:45
jag et inte om jag hinner!!! det får vi se imorn!!

keyvan
2008-06-21, 22:55
Fan jag som ville köra imon :( men blir inte av så länge ja ej kan få på R-däcken :(

Chippe
2008-06-22, 11:35
Fan jag som ville köra imon :( men blir inte av så länge ja ej kan få på R-däcken :(

Jag ska inte köra... så kom ner bara och snacka skit med folk och glo på lite bilar.

keyvan
2008-06-22, 12:06
oojjaaa de ska ja jag göra :) men endå ska kolla om ja hittar nån som kan slänga på däcken :mrgreen: :mrgreen:

jarmo
2008-06-22, 12:39
kommer oxså 17,30 till v-h mvh jarmo

MangeRS
2008-06-22, 14:20
Vilken tajming, som ny medlem är de träff direkt. Hoppas man inte fastnar i någon kö påväg hem från landet bara. :P

secret692
2008-06-22, 16:19
Vilken tajming, som ny medlem är de träff direkt. Hoppas man inte fastnar i någon kö påväg hem från landet bara. :P

Ja ibland händer det.

Välkommen till klubben och dyk gärna ned om du hinner.
Vi blir väl några Skodor bland alla andra.

keyvan
2008-06-22, 22:10
Tråkigt dag då man inte såg nån från RS klubben efter en stund, bara rox och Kalzzzon som va kvar o tråkigare när de inte blev race, sj tycker ja de skulle ha haft fler platser så man kunde vara på o inte bara en där polisstationen hade kaffe pouse *Tråkigt Tråkigt* Men endå kul och träffa folket igen hoppas ni tycker oxo de,
Kan inte vänta till på Fredag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

secret692
2008-06-22, 22:18
Förstår dig keyvan.

Vi vart ombeda att inte åka med till moraberg för att det inte skulle bli så många bilar där igen men många lyssnade inte.
Bara de som skulle rejsa skulle åka dit.

Kul att träffa några dock utan race pga pappa polis.
Svårt att anordna detta då det är 100-150 sportbilar som kör i tåg till raceplats.

MangeRS
2008-06-22, 22:27

Ja ibland händer det.

Man tackar!

Hann förbi ett tag, var alla rs bilarna från klubben som man såg eller?

Har ni några egna små träffar eller?
Kanske står på forumet också, ska läsa lite mer där nu.

Mvh Karlsson

secret692
2008-06-22, 22:33

Ja ibland händer det.

Man tackar!

Hann förbi ett tag, var alla rs bilarna från klubben som man såg eller?

Har ni några egna små träffar eller?
Kanske står på forumet också, ska läsa lite mer där nu.

Mvh Karlsson

Var det du som stod med den blå Kombin på parkeringen när vi kom?
Jag hade också en blå Kombi med T2 logga på sidan. Vad jag gjort med bilen ser du nedan.

Ja vi brukar ha lite träffar då och då. Grillkväll i Västerhaninge i juli.
Några åker ned till Emmaboda för superstage snart också.
Håll utkik i denna del bara.

MangeRS
2008-06-22, 22:41
Jag hade också en blå Kombi med T2 logga på sidan. Vad jag gjort med bilen ser du nedan.

Det stämmer, såg när ni kom så fint inåkande så.
Ah, den såg jag. La märke direkt att du hade sänkt den, var riktigt snyggt.

De ska nog bli av på min med, men en sak i taget. Vart en kcr box förra veckan.
Får se hur mycket som ska göra eftersom det är en tjänstebil.

keyvan
2008-06-22, 22:42
superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage

HAHAHHAHA :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:

MangeRS
2008-06-22, 22:43
superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage superstage

HAHAHHAHA :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vad längtar du till då?! :)

Roxnäs
2008-06-22, 22:46
Kan bara hålla med alla om att det e´skit att de´ej blev något!!!!! men men...det blev lite rejs på vägen dit å vägen tillbaka till S-tälje :lol: :lol:....så jag
å barnen mina :D e´nöjda iaf.....
vi ses vi som ska till Emmaboda....

secret692
2008-06-22, 22:54

Min är också tjänstebil så chip, luftfilter och sänksats får räcka.
Synd att du inte kom fram och sa hej.
Vi som var där var Jag, Jarmo, Karlzzon, Chippe, Roxnäs och keyvan

MangeRS
2008-06-22, 23:28

Min är också tjänstebil så chip, luftfilter och sänksats får räcka.
Synd att du inte kom fram och sa hej.
Vi som var där var Jag, Jarmo, Karlzzon, Chippe, Roxnäs och keyvan

Kommer fram och skakar tass nästa träff.

keyvan
2008-06-22, 23:43
de skulle vara trevligt :lol: gillar tass :twisted: **MJAAAUUU** :o :mrgreen:

keyvan
2008-06-22, 23:45
Kan bara hålla med alla om att det e´skit att de´ej blev något!!!!! men men...det blev lite rejs på vägen dit å vägen tillbaka till S-tälje :lol: :lol:....så jag
å barnen mina :D e´nöjda iaf.....
vi ses vi som ska till Emmaboda....
HAHA De va nice race måste jag säga :D Stakars S60R Och 911an :mrgreen: De hade En *RÖD* Pain in the ass efter sig som lekte me de :mrgreen:

Chippe
2008-06-23, 07:48
Det var trevligt trots polisen som inte hade nått bättre för sig.

Vi spånade om att någon skulle åka in till centrum och dra in en ruta på banken :D Då skulle det ha blivit fart på dom.
Sen var det synd att alla följde med tillbaka till Moraberg... hade det inte varit så så kanske det blivit nått race, men inte där vi var... för polisen stod kvar även efter att vi åkt vid 20.30.

RSNicke
2008-06-27, 17:47
Jag var där med en Gul RS1 och såg 3 st från RS klubben men ett par andra som hade RS också vet ej ifall dom va medlemmar eller inte. Jag har iaf http://www.rsklubben.se på regplåten och ja kunde ge mig fan på att ni skulle dit.
Har inte haft Internet på hundra år och visste inte ens att tiden var flyttad till 18.00 så jag åkte direkt till nykvarn.. eller jag åkte inte.. min sambo körde eftersom man har blivit av med körkortet för man levt på andra sidan lagen.
Jonis hade precis mappat bilen också...*argh*