Visa fullständig version : Sammåkning till SS från Södertälje!!
Karlzzon
2008-06-24, 20:56
jag kommer åka ifrån Statoil vid E4 i Södertälje vid 17,00 tiden på Fredag!!!!!!!!!! dom som vill hänga på är där tidigare!!!!!
Skriv ut vilken väg vi tänker åka också.
Men jag ser till att vara i s-tälje innan 17.
jag strålar samman vid OKQ8 vid Ikea i Linköping kl 18,30 :D.
kommer nog oxo innan 17:00
maverick
2008-06-25, 07:08
När är ni framme i Emmaboda?
När är ni framme i Emmaboda?
Vi siktar på 21.00
maverick
2008-06-25, 13:44
Ok. Hör av er när ni kommer, så ni får nycklar till rummen. jag hämtar ut alla när jag kommer upp, eftersom alla rummen står i mitt namn.
kommer sova i kalmar men hur långt tid tar de o ta sig till emmaboda _?
maverick
2008-06-25, 18:15
En timme skulle jag tippa. Kolla på eniro.
När jag åkte till Trosa igår så åkte jag samma sträcka och nästan samma tid ner till s-tälje som jag ska åka på fre, och det tog inte så lång tid.
Så nu vet jag ungefär när jag måste åka för att hinna till s-tälje innan 17, vill juh helst hinna springa runt lite och piggna till innan långkörningen. Samt köpa på sig lite dryck och nått att klämma i sig i bilen.
Nu är jag redo för imon däcken är på plts och nya bromsblägg sitter på + nytt bromsolja som ska klara 270c om inte de är för lite :P känner redan hur lättat bilen är efter att 19" är borta :) men som jag fatta så kan de bli halt som de regnar ??? aja hoppas på att de ej gör de då :D
R-däck monterade?
Mina A048:or på crx:en vattenplaner vid drygt 100km/h på vanlig väg (det är därför jag altid byter på plats :) )
om ja inte ser så har du kombi :D men jag har gjort om bagaget för ljudsystemet och har inte plats för 1 däck :) de va därför ja va tvungen o slänga på... de är oxo A048 Yukohama :P
japp jag har kombi, men den har jag aldrig kört bana eller ss med tidigare.
Blir Dunlopslicks på den på lördag dock :D.
Ursäkta OT.
Back to topic!
Vad heter hotellet som vi ska ses vid?
Eller vilken gatuadress har det?
vart i emma boda ligger ss med tanken på att ja ska komma på morgonen :)
maverick
2008-06-26, 12:01
Kolla boende-tråden. ;)
Kolla boende-tråden. ;)
Nej :) Jag menar hotellet i S-tälje som vi ska mötas vid :)
Scandic tror jag det heter. Syns väl från E4 efter bron
Scandic tror jag det heter. Syns väl från E4 efter bron
Ja, men är det verkligen scandic fortfarande? Det är det jag är osäker på.
Fast nu var det ju macken bredvid.
Det är Scandic hotell, och adressen är verkstadsvägen 7 (avfart 147 från E4an).
Men vi ses vid Statoil som ligger brevid. perfekt att proviantera lite då :)
secret692
2008-06-27, 10:12
Tjena grabbar.
Nu är jag på också på. Kommer att ansluta i Linköping med mzm då jag måste lämna frugan hos mina föräldrar i Söderköping. Det blev en dyr historia för att få köra detta då jag lovat frugan valfri aktivitet en hel dag om jag fick åka :D :D
Tjena grabbar.
Nu är jag på också på. Kommer att ansluta i Linköping med mzm då jag måste lämna frugan hos mina föräldrar i Söderköping. Det blev en dyr historia för att få köra detta då jag lovat frugan valfri aktivitet en hel dag om jag fick åka :D :D
Ibland måste man samla lite pluspoäng för att livet ska gå ihop ;).
Om du kommer tidigare kan du alltid höra av dig, om du inte vill njuta av lite alone-time då förstås ;)
maverick
2008-06-27, 10:58
Tjena grabbar.
Ibland måste man förhandla.
Jag är flickvänsfri hela denna veckan för att jag ska hinna klart med bilen. Vet inte vad det kommer att kosta mig ännu... :?
secret692
2008-06-27, 11:42
Tjena grabbar.
Ibland måste man förhandla.
Jag är flickvänsfri hela denna veckan för att jag ska hinna klart med bilen. Vet inte vad det kommer att kosta mig ännu... :?
:D :D :D
possente
2008-06-27, 12:02
varför är det alltid vi som ska betala tillbaka? när dom vill göra något annat så är vi oftast glada för då kan man fixa med bilen eller något annat roligt :D
Att ha en bilgalen fru är helt okay... 8-)
maverick
2008-06-27, 13:15
Det hade underlättat. ;)
Det hade underlättat. ;)
Min sambo gillar bilen nästan lika mycket som mig... men hon är inte glad att jag åker bort "hela tiden" som hon säger :D
|
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.