Visa fullständig version : "Vi som är singel"-tråden.
Är nu singel sedan 12 dagar. Inte skild men särbo (än så länge). Fixade räkningarna idag. Satan så tråkigt, har varit bortskämd då frun jobbar som ekonom. Ganske enkelt egentligen då man har det mesta på autogiro.
Roligare däremot att åka och handla saker som jag vill ha och inte behöver ta hänsyn till resten av familjen. Har möblerat ganska enkelt men snyggt, enligt mig då förståss.
Fler som är singel här på klubben kan ju skriva av sig lite om tankar och funderingar om precis vad som helst.
jaaahhh sj har man ej haft kontakt med henne på 3dagar sen hon lämnade bilen och stack.... o då tänkte man jahhh... är för tröt för att ens bry mig så ja åkte hem och meca med min Turbomätare :twisted: och så känner man inget efter 3-4dagar. :roll:
Det där verkar lite struligt. Men blir du bara nöjd till slut så är ju det viktigast. Brukar på skoj säga att tjejer är som lokalbussar; missar du en så kommer det snart en ny.
hahah hade aldrig hört de :mrgreen:
jag tycker det är rätt skönt att få göra som man vill , när man vill , hur man vill
ingen som tjafsar när man vill ha ny tv, bilstereo, eller bil
fast givetvis finns det nackdelar men just nu känner jag mer fördel...
men kommer det en Jessica Simpson kopia som vill leka så slår jag till :P
jag tycker det är rätt skönt att få göra som man vill , när man vill , hur man vill
Jo fördelarna väger över. Men efter 25 år så är det ändå LITE jobbigt. Man måste nog ge det lite tid.
Jo fördelarna väger över. Men efter 25 år så är det ändå LITE jobbigt. Man måste nog ge det lite tid.
jo har man hängt ihop i 25 år så kan jag tänka mig att det blir svårt, men man vänjer sig
Jag var "singel" i långa perioder mellan -89 och -94.
Ensam i en trea... Inte trångt precis!
Ensamt ibland, men jäklar vad skönt att rå sig själv!
När det nappade, så gick de jäklarna i stim.
Ren tur att man överlevde -93 utan sjukdomar... :geek: