handdator

Visa fullständig version : Pårullad

Daniel
2008-01-20, 11:51
Var på bio i heron city (sthlm) i fredags kväll.
Efter bion går vi ut mot bilen och jag ser att en skåpbil har parkerat väldigt konstigt vid min bil.
Kommer fram till bilen och ser att bilfan står mot min front!
Puckot hade glömt handbroms och växel och rullat ca 20 meter rakt in i min front med lite lackskador till följd :(
En konstig grej var att när jag startade bilen så startade den inte på första försöket. Har aldrig hänt förr!
Andra försöket startade den, men det lät väldigt konstigt. Missljudet försvann efter 1-2 min. Skumt.

Väktarna lyckades få tag i killen så allt ordnade sig utan några större problem iaf.
Ska ringa försäkringsbolaget på måndag och lämna in bilen så snart som möjligt.

Chippe
2008-01-20, 11:53
Fan vad irriterande.

Men jag hoppas att det löser sig smidigt.

imported_jonis
2008-01-20, 13:11
:o

silverbane
2008-01-20, 20:48
Hah, det slår nästan min bravur förra året när jag skulle ta bilder på min PT inför försäljningen. Skulle bara åka iväg på ett jobb, sedan ta bilderna. Vad händer? Jo jag krockar med polisen!! :twisted: :evil:

Han gör en högts märklig manöver. En u-sväng precis framför mig så jag hinner inte stanna utan åker rakt in i sidan på honom.

Låt oss säga att han blev lite förlägen. Jag vet inte om han blev åtalad för vårdslöshet i trafik, men enligt polisen som hade hand om ärendet så funderade dom på att väcka åtal.

RSNicke
2008-01-22, 17:55
Jag åker aldrig med min Skoda upp till heron alltså.. min förra passat fick sig en riktig kyss på både fram och bakdörren
efter en utlänsk familj öppna både förardörren och bakdörren samtidigt, pang rätt in i dörrarna.. vart jäääätte fina märken efter.
Ja försökte disskutera men 6 st står och säger "nej nej inget på dörren nej".. ringde försäkringsbolaget men det hände inget
där heller..

Roxnäs
2008-01-22, 18:26
Jag åker aldrig med min Skoda upp till heron alltså.. min förra passat fick sig en riktig kyss på både fram och bakdörren
efter en utlänsk familj öppna både förardörren och bakdörren samtidigt, pang rätt in i dörrarna.. vart jäääätte fina märken efter.
Ja försökte disskutera men 6 st står och säger "nej nej inget på dörren nej".. ringde försäkringsbolaget men det hände inget
där heller..
Ja du......... vad säger man?????????

maverick
2008-01-22, 18:48
Bara att ringa polisen. Skadegörelse kallas det.

RSNicke
2008-01-23, 17:55
Bara att ringa polisen. Skadegörelse kallas det.

Ja, skulle ju ha gjort det.... tänkte inte ens på det vid det tillfället när man var så uppe i varv.

storalillen
2008-01-23, 17:59
läs texten under detta baklänges....

SMART ARAB

:)